תגובות סוערות

מתקפה על אלקין: "הכשיר שרץ, לך הביתה"

המהלך של זאב אלקין והמתקפה שלו נגד ראש הממשלה גוררים תגובות רבות מימין ומשמאל, שם מזכירים לו את השנים בהם היה נאמן לנתניהו, ואת הימים שלו במפלגת קדימה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תוך כדי שהוא מעביר מסר חריף נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התפטר הערב (רביעי) זאב אלקין מהממשלה, פרש ממפלגת הליכוד והצטרף למפלגת התקווה החדשה בראשות גדעון סער.

כצפוי, הטלטלה הפוליטית בתוך מפלגת הליכוד, שיכולה להשפיע על המפה הפוליטית כולה בישראל, לווה בתגובות סוערות מצד פוליטיקאים מסיעות רבות.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין מסר בתגובה: "הופתעתי מאוד מדבריו של השר זאב אלקין. זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו".

"לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה".

לוין הוסיף, "בעוד פוליטיקאים מחליפים מפלגות על פי אינטרסים אישיים וקצרי מועד, ראש הממשלה נתניהו ממשיך להוביל את ישראל להישגים היסטוריים וחסרי תקדים עם חתימת ארבעה הסכמי שלום, בלימת איראן, שמירה על הביטחון והצבת ישראל בראש המדינות המקבלות חיסונים ויוצאות ממשבר הקורונה. הציבור יודע את האמת. תנועת הליכוד חזקה ודרכה, בהנהגת ראש הממשלה, תנצח בבחירות".

השרה מירי רגב מסרה: "‏צר היה לי לשמוע את דבריו של זאב אלקין שהוציא רעה את דיבתו של ראש הממשלה והליכוד, שמהם שאב את כוחו כל השנים. הליכוד היא מפלגת העם. מפלגה שורשית וחזקה. בעזרת ה' גם הפעם ננצח!".

ח"כ שלמה קרעי הגיב: "אלקין, איפה היית עד עכשיו? שנתיים הקזנו דם יחדיו כדי להביא לנצחון הליכוד. שנתיים, שבהם כל מה שאמרת על נתניהו היום, נאמר על ידי יריבנו. יחד איתנו תקפת אותם על השקר, על הכזב, על עיוות הדברים".

"כמה כואב לראות אנשים טובים זורקים ערכים, חברות ונאמנות בשביל כסא נוח יותר, ללא תחרות, באיצטלה אידיאולוגית. אבל, רעיונות גדולים לא קורסים בגלל מעשים קטנים. הליכוד, כמו הליכוד, ימשיך גם בלעדיו לקבל את אמון העם ברוב גדול ולהמשיך להנהיג את מדינת ישראל".

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורביץ תקף אף הוא את אלקין, מזווית אחרת: "במשך שנים האנשים האלה, כמו אלקין, הכשירו כל שרץ והסבירו כל גחמה מלוכלכת של ביבי. ופתאום הם מתוודים שהכל היה רקוב ועלוב? ‏זה אומר שהם שיקרו לציבור במשך שנים. למה להאמין להם עכשיו שהם גילו את האור? אם היית שותף לכל הרוע הזה, אז לך הביתה".

מי שיצא להגנת אלקין, הוא יאיר לפיד שכתב: "‏ממליץ לכל אזרח בישראל להקשיב לדבריו הנוקבים של זאב אלקין על התנהלות נתניהו. מדינת ישראל לא יכולה יותר להרשות לעצמה כשל שלטוני כזה. מאחל בהצלחה לזאב אלקין בדרכו החדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר