אבל כבד

זקן חסידי ברסלב: רבי נחמן ירוסלבסקי זצ"ל

רבי נחמן זצ"ל היה דמות ידועה ומוכרת מאד בברסלב, שהיה מגיע מידי יום, למרות גילו המבוגר, ל'שול' של ברסלב בשכונת מאה שערים בירושלים. היום נפטר בשיבה טובה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אבל כבד בחסידות ברסלב לאחר שהערב (רביעי) הלך לעולמו בשיבה טובה הרה"ח רבי נחמן ירוסלבסקי זצ"ל, זקן חסידי ברסלב, ומחשובי החסידים, בן 98 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי משה ירוסלבסקי זצ"ל מחשובי החסידים בברסלב שפעל וסייע רבות בהקמת מוסדות הכנסת אורחים סמוך ונראה לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן עוד לפני המלחמה, ומאוחר יותר, לאחר שעלו יחד לארץ ישראל המשיך בדרכו גם בנו רבי נחמן זצ"ל.

רבי נחמן זצ"ל היה דמות ידועה ומוכרת מאד בברסלב, ובן למשפחה שארגנה במשך עשרות שנים את סעודות ההילולא בבית המדרש המרכזי של ברסלב בשכונת מאה שערים, כאשר עוד לפני כן היה עורך את סעודות ההילולא בביתו עבור החסידים המעטים שהיו בארץ ישראל.

מכריו מספרים כי המנוח היה אדם שנוהג להגיע מידי יום ל'שול' של ברסלב כדי להתפלל וללמוד את תורותיו של רבי נחמן, ועד לפני כחמש שנים הוא עוד היה עובר לפני התיבה בחלק מהתפילות ומתפלל בנוסח ברסלב אותו ינק מגיל צעיר.

בתחילת עידן נגיף הקורונה הפסיק רבי נחמן להגיע לבית המדרש, אך המשיך להיות צלול בדעתו עד אשר אושפז בבית החולים הדסה עין כרם שם השיב הערב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה.

הלווייתו צפויה להתקיים הערב בירושלים, והוא יטמן בבית העלמין הר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר