צפו בדבריו

חסינות? כך נשמע זאב אלקין ערב הבחירות

זאב אלקין הודיע אמש לרה"מ על התפטרותו והצטרפותו לגדעון סער, אלקין טען שנתניהו פיזר את הכנסת בשל הרצון לחסינות, אך כך הוא נשמע ערב בחירות מועד ג' • צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

השר זאב אלקין הודיע אמש לראש הממשלה על התפטרותו מהליכוד והממשלה והצטרפותו לגדעון סער, אלקין יצא למתקפה חריפה שנתניהו פיזר את הכנסת ויצא לבחירות שלישיות בשל הרצון לחסינות, אך כך הוא נשמע ערב הבחירות מועד ג'.

אלקין הכחיש אז, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת', את הטענות שנתניהו פיזר את הכנסת בשל הנסיבות האישיות והרצון לחסינות: "ראש הממשלה אמר שהוא לא יחוקק חוקי חסינות חדשים ואכן הוא לא חוקק. בסופו של דבר אני חושב שכל מי שמסתכל איך ראש הממשלה מתנהל, הוא חושב שעד היום החקירות לא גזלו ממנו זמן? עד היום שהוא ניהל את הממשלה הוא לא היה צריך להתמודד עם זה? זה הליך שנמשך כבר כמה שנים ואתה רואה איך הוא ניהל את מדינת ישראל".

כשנשאל האם יתמוך בחוק שימנע את משפטו של נתניהו, אלקין טען: "זה לא רלוונטי כי נתניהו אמר שהוא לא רוצה".

נתניהו משתף את דברי אלקין באולפן 'כיכר'

כזכור, אמש תקף אלקין את נתניהו ואמר: "אתה בוודאי זוכר היטב איך התפרצתי לחדרך ביום שבו הלכנו לבחירות שלישיות. הפצרתי בך לעצור את האיוולת ולעצור את הבחירות המיותרות האלה. כל מה שהיית צריך לעשות זה להכריז על הוויתור על החסינות האישית שלך, חסינות שגם ככה, כמו שהזהרתי אותך, לא היה לה רוב בכנסת.

"יכולנו כבר אז להקים את ממשלת האחדות עם כחול לבן. החלטת אחרת מתוך תקוות שווא לחסינות וחוק צרפתי בכנסת הבאה ולקחת את כולנו לבחירות שלישיות, בחירות שבהן השמאל כמעט ועלה לשלטון בקולות הרשימה המשותפת הערבית. שם, באותו יום, נסדק האימון שלי בך ובכנות כוונותיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר