לפני העזיבה

טראמפ במסע חנינה, כולל לצ'ארלס קושנר

טראמפ, שהיה הנשיא שהשתמש הכי פחות בזכות החנינה, החליט לחון עשרות אנשים בימים האחרונים בהם אדם שחזר בתשובה בכלא, אביו של חתנו היהודי ומנהל הקמפיין (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

במהלך ארבעת שנות כהונתו בנשיאות ארצות הברית, היה דונלד טראמפ הנשיא שחנן הכי מעט אנשים מבין הנשיאים האחרונים. רק 44 איש קיבלו חנינה, בהם האסיר היהודי המפורסם, שלום מרדכי רובשקין.

כעת, בדרכו החוצה מהבית הלבן, החליט טראמפ להעניק חנינה לשורה של מקורבים. אמש העניק 15 חנינות נשיאותיות, והלילה עוד 26 אנשים קיבלו חנינה.

בין האנשים שקיבלו חנינה, צ'ארלס קושנר, אביו של ג'ארד קושנר, חתנו היהודי ויועצו הקרוב של הנשיא, שהורשע בשנת 2014 וישב שנתיים בכלא בגין עבירות של העלמת מס ותרומת כסף בצורה לא חוקית.

גם פיליפ אספורמס, יהודי שהורשע בעבירות הונאה ושב בתשובה בזמן שהיה בכלא, זכה לחנינה נשיאותית לאור מצבו הבריאותי המידרדר.

פול מנפורט, מי שהיה מנהל הקמפיין של דונלד טראמפ לנשיאות 2016, והורשע בגין מעורבות הרוסית בבחירות, יושב היום בכלא לאחר שהורשע בהונאת מס, הונאת בנקים והלבנת הון.

גם יועצו הפוליטי, רוג'ר סטון, יועציו לשעבר ג'ורג' פפדופולוס ואלכס ואן דר זוואן, חברי הקונגרס לשעבר דאנקן האנטר וכריס קולינס וארבעה מאבטחים שהיום מעורבים בהריגה של 14 אזרחים עיראקים קיבלו חנינה מהנשיא, ימים לפני שהוא עוזב את הבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר