בחירות בצל קורונה

אחרי שתמך בסגר: בני גנץ מאשים את נתניהו

12 שעות לאחר שהוביל עם נתניהו את ההחלטה על הסגר השלישי, יוצא השר בני גנץ במתקפה נגד נתניהו - אותו הוא מאשים בסגר; בנוסף, הצהיר גנץ כי פועל לשנות את ההחלטה על מערכת החינוך (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרי הממשלה אישרו אמש (רביעי) את הסגר השלישי על פי מתווה אותו בנו ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ. אלא שהיום, 12 שעות לאחר ההחלטה, יו"ר כחול לבן נזכר שנכנסנו למערכת בחירות רביעית - ומאשים את רה"מ נתניהו באחריותו האישית לסגר השלישי.

ברשומה שפרסם שר הביטחון בחשבון הפייסבוק שלו תקף גנץ את נתניהו: "הסגר הוא תוצאה של חוסר יכולת של רה"מ לעמוד בסיכומים שהגענו אליהם לאורך התקופה".

לטענתו, "בעוד שמערכת הביטחון הביאה ל-100 אלף בדיקות ביום, השתלטה בתוך ימים על מתווה נתב"ג וקוטעת אלפי שרשראות הדבקה ביום, רה"מ מנע מאיתנו לממש את המדיניות הדיפרנציאלית שסיכמנו עליה: הוא מנע את העלאת הקנסות, הסגרים בערים האדומות היו מעטים מדי ורופפים מדי, לא הטלנו מגבלות בערים כתומות כפי שקבענו וגם היום אין לנו מערך הסברה יעיל לציבור".

יו"ר כחול לבן הראה גם את זעם ההורים על סגירת מערכת החינוך ב-13:00, זו שבכלל נשארה פתוחה, והצהיר כי כלל לא רצה בה: "זו החלטה שגויה ואני פועל לתקן אותה ברגעים אלו". כך נראה שהסגר, שאמור להיכנס לתוקף בראשון ב-17:00 אחרי אישור השרים, שוב יעבור שינויים שיבלבלו את הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר