הותר לפרסום

נעצר פלסטיני בחשד למעורבות ברצח של אסתר הורגן ע"ה

בפעילות של השב"כ, צה"ל והימ"מ נעצר פלסטיני מאזור ג'נין, החשוד במעורבות ברצח המזעזע של אסתר הורגן ע"ה בת ה-50, ביער ריחן, בתחילת השבוע. החשוד הועבר לחקירת השב"כ (אקטואליה)

אסתר הורגן ע"ה על רקע החיפושים ביער (צילום: באדיבות המשפחה, יחידת החילוץ שומרון ובקעת הירדן)

הותר לפרסום: חמישה ימים לאחר הרצח המזעזע של אסתר הורגן ע"ה ביער ריחן, היום (חמישי) עצרו כוחות הביטחון את החשוד במעשה, פלסטיני מאזור ג'נין.

החשוד, נעצר בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, ימ"מ וצה"ל. מיד לאחר מעצרו הוא הועבר לחקירת השב"כ. יצוין כי יתר פרטי החקירה עדיין תחת איסור פרסום.

בנימין הורגן, בעלה של אסתר ע"ה, אמר בתגובה: "התבשרתי עכשיו על ידי שב"כ שנעצר חשוד. אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הייתי בטוח שזה יגיע במוקדם או במאוחר. אנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שהדין ימוצה עד תום עם הרוצח נתעב. אנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

התיעוד האחרון של אסתר הורגן ע"ה, בהליכה ביער (מצלמת אבטחה)

כזכור, אסתר הורגן, בת 50 אם לשישה, תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, נרצחה ביום ראשון ביער ריחן, שמורת טבע סמוך לישובים ריחן וטל מנשה. גופתה אותרה כעבור שעות של חיפושים. כוחות הביטחון העלו מיד את החשד לפיגוע לאומני, והיום, כאמור, נעצר חשוד במעשה.

הורגן, אמנית ויועצת זוגית, יצאה ביום ראשון בסביבות השעה 13:00 בצהריים לריצה בשמורת הטבע יער ריחן, הסמוך לישוב. בשעות הערב, לאחר שבעלה בנימין לא הצליח ליצור איתה קשר, הוא הזעיק את כוחות הביטחון.

צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

זירת האירוע ועדות מהמקום של פאראמדיק מד"א, אסף תפוחי (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אסתר הורגן ע"ה הותירה אחריה שישה יתומים - שתי בנות וארבעה בנים, הקטן שבהם בן 13, חגג בר מצווה רק לפני כ-3 חודשים.

פאראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

בנימין, בעלה של אסתר ע"ה, ספד לה בפתח ביתו: "אסתרי יצאה אתמול כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כל כך אהבה פה בסביבות הישוב. לא מעשים הרפתקניים; שביל הליכה, כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ, והיא לא חזרה".

בנימין, סופד לאשתו ע"ה (צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון)

"זה לא מתאים לה, כל כך מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע שאי אפשר לתאר בכלל במילים", המשיך האלמן הטרי: "מי יכול לעשות כזה מעשה?". לדבריו, "אנחנו צריכים לתת את התשובה ההולמת הציונית למעשים של הרס והרג על ידי יותר אור, יותר חיים, יותר בנייה, יותר יצירה ויותר עשייה על הקרקע, למען ילדינו וכל עם ישראל.

"אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הילדים והנכדים. עכשיו לא תהיה להם לא אמא ולא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה".

בנימין הורגן סיפר לסיום: "לפני שידעתי מה קורה, קיבלתי הודעות מכל מיני אנשים כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה, ובכלל של הישוב, וזה הרבה בזכותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר