פרסום ראשון

פלסטיני התחפש לחרדי, פרץ לדירות ונעצר בכוח

תושב הכפר חיזמה הסתנן לישראל, התחפש לחרדי ופרץ לדירות בשכונות גבעת שאול ופסגת זאב בירושלים - באחת מהן הופל ארצה ועוכב בכוח עד למעצרו; היום הוגש נגדו כתב אישום (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

פרסום ראשון: כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים, נגד פלסטיני שהסתנן לישראל ללא היתר וביצע פריצות לבתים בעיר כשהוא מחופש לחרדי.

על פי הפרטים המתוארים, על ידי חטיבת התביעות של המשטרה, עבדאללה בן עלי חטיב, תושב חיזמה, הגיע בשבוע שעבר לבית בשכונת גבעת שאול, "כאשר הוא לבוש בבגדים המשווים לו חזות חרדית, ומצויד בכלי פריצה".

הנאשם ניגש לעבר בנין מגורים, שבקומתו השניה ממוקמת דירה של משפחה חרדית, "טיפס אליה לקומה השניה בעודה ריקה מאדם, הזיז חלון הזזה, נכנס לדירה דרך מרפסת השירות, החל לתור אחר חפצי ערך, נכנס לחדר השינה, ונטל מתוך הארון שם שעון יד אשר שייך לבעל הבית".

"בד בבד", נכתב, "בני משפחתה של בעלת הבית, אשר מתגוררים בדירה בקומה מתחתיה, החלו לשמוע רעשים מהדירה וחשדו כי ישנו פורץ בבית. בעקבות זאת ניגש האח לעבר הדירה, וכשהגיע לדלת בדיוק יצא ממנה הנאשם עם כלי הפריצה והשעון הגנוב ענוד על ידו".

בשלב זה התנפל קרוב המשפחה על הגנב הפלסטיני, ובתום מאבק קצר הפיל אותו ארצה ועיכב אותו כך בכוח, עד להגעת כוח משטרה שהוזעק למקום.

במהלך חקירתו התברר, כי כמה ימים קודם לכן הוא כבר פרץ לדירה אחרת, בשכונת פסגת זאב, נפצע במהלך הקפיצה מהמרפסת שבקומה השניה אך הספיק לגנוב תכשיטים רבים בשווי משמעותי.

המדינה מציינת, בפני בית המשפט, כי מלבד עבירת הפריצה והגניבה, מואשם עבדאללה גם בהיותו שוהה בלתי חוקי: כניסה לישראל שלא כחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר