אבל ב'גור'

בנו של הגבאי המיתולוגי: רבי אלימלך שיף ז"ל

אבל בחסידות גור עם היוודע פטירתו של הרה"ח רבי אלימלך שיף ז"ל, מחשובי חסידי גור, ובנו של הגבאי המיתולוגי לבית גור, הרה"ח רבי חנינא שיף ז"ל, בן 65 בהסתלקותו (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אבל בחסידות גור עם היוודע פטירתו במהלך השבת של הרה"ח רבי אלימלך (מיילך) שיף ז"ל, מחשובי חסידי גור, ובנו של הגבאי המיתולוגי לבית גור, הרה"ח רבי חנינא שיף ז"ל, בן 65 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי חנינא שיף ז"ל ששימש במשך עשרות שנים בתפקיד הגבאי של האדמו"רים ה'בית ישראל', ה'פני מנחם' מגור זיע"א, והוא אף היה חלק מחברי ה'קאפלייע' בחסידות גור, תפקיד במסגרתו הוא היה חלק מהמשוררים והמנגנים את הניגונים לאורך השנים בחצר הקדוש גור.

מכריו של רבי מיילך ז"ל מספרים כי הוא היה איש שמח מאד, שמשמח אלוקים ואדם, ולמרות הסבל הרב שעבר במשך השנים הוא תמיד היה מקפיד להישאר בשמחה ולשמח אחרים.

עוד הם מספרים כי רבי מיילך ז"ל היה נוהג במשך שנים רבות, באמצעות קולו החזק, להיות הראשון שמאחל 'לחיים' במהלך עריכת ה'טישים' בחסידות.

במהלך השנים האחרונות סבל המנוח מבעיות בריאותיות קשות, כאשר בנוסף הוא אף עבר ארוע מוחי שגרם לו לשהות במשך זמן רב בשיקום, ובמהלך השבת, השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

הלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר