התבטאות חריפה

זאב אלקין: נתניהו הפך למסוכן עבור ישראל

השר המתפטר זאב אלקין, שערק לסיעה של גדעון סער, תוקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומתבטא כי הוא מסוכן עבור מדינת ישראל • הליכוד: "בגלל שסגרו לו את הברז" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אלקין ונתניהו (צילום: נעם רקין פנטון / Flash90)

השר לשעבר זאב אלקין, שפרש מהליכוד בראשות נתניהו אל זרועות 'תקווה חדשה' של גדעון סער, תקף הערב (מוצאי שבת) ואמר כי: "נתניהו מסוכן למדינת ישראל. כשהשיקול האישי דומיננטי זה מצב מסוכן מאין כמוהו".

בריאיון ב'חדשות 12' הוסיף אלקין: "אנחנו צריכים הנהגה שתמנע את הטרלול הזה. אי אפשר לסכן את המדינה, לא נשב תחתיו בשום מצב".

אלקין השיב על הטענות כי במהלך שלוש מערכות הבחירות, ועד הימים האחרונים, הוא הגן על ראש הממשלה בריאיונות שנתן בתקשורת, כולל כאן בכיכר השבת: "אפשר למצוא הרבה ריאיונות שלי שאני משבח את נתניהו, ואני מאוד מעריך אותו. הוא אדם סופר מוכשר, אבל הוא משתנה והוא השתנה מול העיניים שלנו. המאזן בין התועלת לדברים הבעייתים היה לטובת המדינה, אבל בשנה האחרונה קורה לו משהו. זו טרגדיה בעיניי", אמר.

חסינות? כך נשמע זאב אלקין ערב הבחירות

בחירות 2021 באות לאחר מספר ימי משא ומתן בין הליכוד לכחול לבן, משא ומתן שע"פ הדיווחים בזמן אמת היה קרוב לסגירה. השר המתפטר אלקין, לשעבר חבר צוות המשא ומתן של הליכוד, אמר כי כל המשא ומתן היה אחיזת עיניים: "הוא החליט שהוא רוצה בחירות כבר לפני כמה שבועות, כל מה שהיה אח"כ זה רק חלק ממשחק האשמות".

בזמן החילופים בין הריאיונות, בו אלקין החליף את מיקי זוהר יו"ר הקואליציה, אמר זוהר לאלקין: "לא עוזבים בית חם". אלקין השיב לו: "יש גם מדינה". בסוף הריאיון נשאל אלקין אם יש שרים וחברי כנסת נוספים מהליכוד שבדרכם לתקווה חדשה, ואלקין ענה: "לא חושב שגדעון (סער) רוצה".

בליכוד הגיבו לדברי אלקין: "מוזר שתוך יומיים שר המים לשעבר עבר מ'ראש הממשלה נתניהו מנהיג ענק שמביא הישגים לישראל' ל'מסוכן לישראל', רק בגלל שסגרו לו את הברז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר