דיין האמת

המלמד הוותיק נפטר מהנגיף: הגאון רבי צבי וולס ז"ל

אבל כבד בשכונת עזרת תורה בירושלים עם היוודע פטירתו הלילה של הגאון רבי צבי (הערשל) וולס זצ"ל, כשבועיים בלבד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 64 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

אבל כבד בשכונת עזרת תורה בירושלים עם היוודע פטירתו הלילה של הגאון רבי צבי (הערשל) וולס זצ"ל, מחשובי תושבי רחוב אבן האזל בשכונה, כשבועיים בלבד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 64 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרב ברוך וולס זצ"ל, ובהגיע לפרקו הוא נישא לבת הרב שמואל אפטר מלונדון, ולאחר נישואיו קבע את מקום מגוריו בשכונת עזרת תורה בירושלים.

רבי צבי זצ"ל שימש כמלמד במשך למעלה מארבעים שנה בתלמוד תורה 'עץ חיים', שם זכה להעמיד ולחנך אלפי תלמידים בדרך התורה וההלכה.

אחד מבני המשפחה מספר בכאב ל'כיכר השבת', כי רבי צבי זצ"ל היה אבא למופת ואיש משפחה שנהג ללמוד עם האחיינים והנכדים, אדם נוח ומאיר פנים לבריות וגאון גדול בתורה ובהלכה.

עוד הוא מספר, כי במשך למעלה מחצי שנה לא יצא המנוח מביתו, בשל הרקע הרפואי והחשש מפני נגיף הקורונה, ולאחרונה לאחר שתלמודי התורה חזרו לשיגרה, החליט רבי צבי לחזור גם כן, לאחר שבהנהלת הת"ת סידרו לו קפסולה מיוחדת, ואף תא שירותים נפרד כדי לשמור עליו מפני הנגיף, אך לפני כשבועיים נדבק רבי צבי בנגיף ומצבו הבריאותי הידרדר מאד, עד אשר השיב במהלך הלילה את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של רעייתו תבלחט"א, בני משפחתו ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את בנו אשר אמור להינשא בעוד כחודש, ובן נוסף, אשר נשאר כעת יתום ללא אבא, בנים ובנות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרכו ובדרך התורה.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעה 11:00 בבית ההלוויות שמגר, להר הזיתים שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר