כל הפרטים

כך תפעל התחבורה הציבורית במהלך הסגר

התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבינעירוניים תפעל בימי הסגר עד 50% תפוסה בלבד, אך תתבצע במשך כל שעות היום כרגיל, עד לגמר השירות, ואף תתוגבר (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עם כניסת הסגר השלישי היום (ראשון) לתוקף, בשעה 17:00, מודיע משרד התחבורה כי התחבורה הציבורית תמשיך לפעול במתכונת מורחבת, כפי שפעלה בימים האחרונים, אם כי תפוסת הנוסעים באוטובוסים תצומצם ל-50%, כדי "למנוע התקהלויות שלא לצורך ולשמור על בריאות הציבור".

"מיד עם חתימת התקנות החדשות לשעת חירום", עדכנו מהמשרד, "תפוסת הנוסעים באוטובוסים תרד מ-75% כיום, ל-50% ממספר מקומות הישיבה באוטובוס, אך התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבינעירוניים תמשיך לפעול במשך כל שעות הפעילות ובכל ימות השבוע, עד לגמר השירות, ללא כל שינוי במספר האוטובוסים ובהיקף השירות".

במטרה למנוע עומסים מיותרים גם בתחנות האוטובוס, חברות הסעה פרטיות יתגברו קווים בינעירוניים בעלי ביקוש גבוה ויאספו נוסעים הממתינים בצירים.

כזכור, על פי הנחיות משרד הבריאות, הכניסה והנסיעה באוטובוסים מותנית בעטיית מסכה וריחוק בין הנוסעים. הנוסעים נדרשים להקפיד על ההנחיות, שייאכפו על ידי פקחים מיוחדים. יצוין, כי באוטובוסים יופעל מיזוג אוויר, ובמידת האפשר האוטובוסים יסעו עם חלונות פתוחים.

כמו כן, רכבת ישראל תמשיך לפעול כפי שפעלה בחודשים האחרונים, בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 05:00 בבוקר ועד ל-21:00 בלילה, בתפוסה של 50%, תוך רכישה מראש של שובר הנסיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר