לרגל השנה החדשה

פוטין באגרת לנתניהו: "אנו מייחסים חשיבות רבה ליחסינו הידידותיים עם ישראל"

"אנו מייחסים חשיבות רבה ליחסינו הידידותיים עם ישראל. אנו מצפים להרחיב את העבודה שלנו במהלך השנה הקרובה", כך כתב הנשיא פוטין באגרת לראש הממשלה נתניהו (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בעבר: ולדימיר פוטין עם בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/FLASH90)

לכבוד השנה האזרחית החדשה, שוחח היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ודיבר איתו על היציבות במזרח התיכון, קודם לכן שיגר פוטין אגרת ברכה לנתניהו.

בפתח השיחה עם פוטין, בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו את פוטין ואת אזרחי רוסיה לרגל חג 'הנובי גוד' שלהם, ואיחל לו שנה אזרחית טובה.

לאחר האיחולים, השניים שוחחו על המצב הבוער בסוריה, על ההתפתחויות באזור ועל הפעולות הנדרשות להגברת היציבות בו.

קודם לשיחה, התקבלה במעון ראש הממשלה אגרת מפוטין, לרגל השנה האזרחית החדשה: "ראש הממשלה היקר, קבל את ברכותיי מעומק הלב לכבוד השנה החדשה", כתב פוטין.

"אנו מייחסים חשיבות רבה ליחסינו הידידותיים עם ישראל. אנו מצפים להרחיב את עבודתנו המשותפת במהלך השנה הקרובה, ובכך להמשיך ולטפח את הקשר בין שתי המדינות, ולשתף פעולה בטיפול בסוגיות הדחופות שעל סדר היום האזורי והעולמי".

"אין ספק", הוסיף פוטין באגרת, כי "הדבר יעלה בקנה אחד עם האינטרסים המרכזיים של עמינו ויקדם את צרכי הביטחון והיציבות במזרח התיכון. אני מאחל לך וליקיריך בריאות טובה, רווחה והצלחה, שלום ושגשוג לכל אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר