תוכנית 'המבקר'

אבי הס וה'לופר' בראיון השקה לאלבומו • צפו

הזמר והיוצר הצעיר אבי הס, מגיע עם הלופר וכלי הנגינה שלו לאולפן 'כיכר השבת' לראיון השקה לאלבומו החדש "לעלות בהר" וביצועי לייב לשירים מתוכו וגם פינת 'המסננת' (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ והלל רוזנברג)

הכירו את הזמר והיוצר הצעיר והמוכשר אבי הס, שמשיק את אלבום הבכורה שלו "לעלות בהר" בראיון מיוחד באולפני 'כיכר השבת' בליווי הלופר שלו וכלי הנגינה הרבה בהם הוא שולט.

"מאז ומתמיד אהבתי את המוזיקה ובבית היה הרבה מוזיקה אך ללא כלים, בגיל 14 התחלתי לנגן, הייתי בטוח כבר שהפסדתי את הרכבת, לא היו לי שום חלומות של במות וחשבתי שבכלל לא אדע לנגן אבל בכל זאת התמדתי ומאז רכשתי לא מעט כלים", מספר הס.

הוא מתייחס לעולם הקומזיצים בו צמח כאמן ואומר, "למרות שאני מופיע במגוון אירועים תמיד אני מרגיש מחובר הכי לקומזיצים, זה הבית שלי. יש היום התרחבות של תופעת הקומזיצים, היא התמקצעה אבל עדיין זו הפעה עם מרכיבים אחרים, בקומזיצים המרכז נמצא אצל הקהל בניגוד להופעות אחרות שהמרכז הוא הבמה".

הס שהוציא החודש את אלבום הבכורה שלו מתייחס ליצירה העצמאית שלו לראשונה לאחר שנים שהוא מופיע לצדו של הזמר יצחק מאיר כנגן מלווה. הוא מספר על הקשר עם יצחק מאיר שנתן לו את הקרדיט והזדמנות להגיע לבמות הגדולות ומדגים לסיום את הלופר שלו כשהוא מנגן ושר ביחד על פסנתר גיטרה וחליל צד.

צפו בראיון המלא עם הביצוע:

לשירים המלאים בפינת המסננת:

דוד שפירא - עידן חדש

שלמה שמחה ו'המכביטס' - משה ואהרן

יעקב למר -שבורי לב

עקיבא - רק עוד רגע

נמואל הרוש ודוד איכלביץ - חלום

לוי פאלקוביץ וניסים בלאק - אהבת ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר