מפץ פוליטי בשמאל

עם אבי ניסנקורן: רון חולדאי הקים את מפלגת "הישראלים"

הסקרים חזו לו ארבעה מנדטים, אך הוא הפתיע וצירף אליו את שר המשפטים ואישים נוספים, ויוצא לדרך עם מפלגה חדשה - 'הישראלים'; "לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה" (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בטבת תשפ"א | 29.12.20
(צילום: נס הפקות)

אחרי 22 שנה בראשות העיר תל אביב, הודיע הערב (שלישי) רון חולדאי על הקמת מפלגה חדשה - "הישראלים", והצטרפות לזירה הפוליטית הארצית. 'כיכר השבת' העביר את נאומו בשידור חי.

"הבעיה היא שהתרגלנו. התרגלנו לקלקול, לפילוג ולשקר", אמר רון חולדאי בנאומו, אותו נשא כשלצדו שר המשפטים אבי ניסנקורן. "התרגלנו לממשלה מטורללת שאינה יודעת לנהל שום דבר. הכי גרוע זה להתרגל, להוריד את הראש ולהתייאש. אני מסרב להתרגל.

"אני אומר לכם היום, לא נתרגל לראש ממשלה עם כתבי אישום, לא נתרגל לשיסוי, לשנאת חינם ופגיעה בדמוקרטיה ובבית המשפט העליון".

חולדאי הוסיף ואמר: "החלטתי שאינני יכול לעמוד מנגד. לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה, אזכיר לה עד שתפתח את עיניה. באתי לכאן הערב כדי להודיע על הקמת מפלגה חדשה. את העשייה הציבורית שלי אתם מכירים".

"מה? אתם כל כך מיוֹאשים עד שאתם חושבים שסער ואלקין הם אלו שייצגו את הערכים שלכם? או בנט וסמוטריץ'? אני כאן הערב כדי לבשר לכם שיש אלטרנטיבה אמיתית. שיש לכם בית. יש לכם מפלגה – מפלגת הישראלים. פה זו לא מפלגת המתחפשים, שיגידו במתק שפתיים לפני בחירות דבר אחד, ואחרי בחירות את היפוכו".

בהודעה שמסר אמש כתב חולדאי: "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הפוליטית הנוכחית. נרים להם את הראש ונחזיר להם את התקווה. לאחר שחברו אלי מספר אישים מרכזיים בציבוריות הישראלית, הגיע הזמן להציג אלטרנטיבה ברורה".

יצוין כי עד כה, חזו הסקרים כי מפלגתו קרובה לאחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים בלבד, אך בינתיים, הצליח חולדאי לצרף אליו את שר המשפטים אבי ניסנקורן, לאחר שעזב את 'כחול לבן'.

אחרי צירוף אישים נוספים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל, מקווה חולדאי כי מפלגתו תהווה את המפץ הפוליטי הבא, ותגרוף מספר דו ספרתי של מנדטים.

מ'הליכוד' נמסר: "אנחנו מאחלים הצלחה לגנץ ולחולדאי בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לישראל, מוציא את ישראל ממשבר הקורונה ומחזיר אותנו לחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר