'ברית נגד נתניהו'

בני גנץ תוקף: "בכיינים, מי שרוצה - שילך"

שר הביטחון התייחס לפירוק מפלגתו, 'כחול לבן', והסביר שוב מדוע הוא היה מוכן לשלם את המחיר הפוליטי הכבד ולהיכנס לממשלה בראשות נתניהו: "מעולם לא האמנתי לו" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, נשא הערב (שלישי) נאום בו תקף את ראש הממשלה והביע ביטחון כי בסוף מערכת הבחירות הנוכחית, "נתניהו ישחרר את המדינה מציפורניו".

"רבים ניסו, מיליונים ביקשו את זה, שנים של תקוות להזיז אותו מתפקידו יבואו לקיצן אחרי הבחירות. סיום דרכו הפוליטית הוא ההישג הגדול ביותר של כחול לבן ולא היחיד. כחול לבן פרצה את הדרך לכך, כחול לבן הצילה את המדינה".

גנץ הוסיף, "נכון, נשכבנו על הגדר, יש האומרים על הרימון. נכון, אנחנו משלמים על כך מחיר פוליטי כבד מאוד. וכמו שעשיתי בכל 40 השנים האחרונות: אני לא חושב על עצמי לרגע, אני חושב עליכם".

"אז לכל הבכיינים והפחדנים - הגיעה העת להתעמת עם העובדות. בזמן שישבתם והקלדתם- אני מנעתי את סגירת בתי המשפט. בזמן שצייצתם - אני דאגתי שתוכלו להפגין. בזמן שישנתם - שמרתי על העליונות הביטחונית של ישראל".

"בזמן שנתתם טיפים מהיציע - הכנסתי את מערכת הביטחון לטפל בקורונה, הכפלתי פי 10 את מספר הבדיקות, דאגתי להקמת מערך חקירות ושבכל עיר ויישוב יהיו חיילי וקציני צה"ל שיעבדו עם ראשי הרשויות".

"בזמן שעשיתם חישובים פוליטיים – אני עשיתי רק את החשבון שלכם אזרחי המדינה. נלחמתי על סגרים מוגזמים משיקולים פוליטיים, שמרנו על מערכת החינוך פתוחה ככל האפשר, הצלנו את הדמוקרטיה והייתי הקול הענייני והאחראי שלכם במקום שבו שראש ממשלה מונע משיקולים זרים".

לדברי גנץ, "מעולם לא האמנתי לנתניהו - אבל הייתי מוכן לשתף איתו פעולה למען המדינה. הוא לעומתי, בחר בדרך הרמייה, באי כיבוד הסכמים תוך הפקרת פרנסתם של מיליונים".

בהתייחסות לפירוק המפלגה אמר, "מי שרוצה שילך, מי שלא מתאים לו הדלת פתוחה, כאן תישאר ותיבנה קבוצה חזקה ומלוכדת שלא כסאות ושיריונים מובטחים להם, רק עבודה קשה למען המדינה".

לסיום הוסיף גנץ, "כחול לבן חזקה בראשותי תהיה חלק מוביל במהלכי התיקון. כפי שידענו להציל את ישראל מנתניהו, נדע גם לתקן, ולנווט אותה מהמים הסוערים, לחוף מבטחים".

מ'הליכוד' נמסר: "אנחנו מאחלים הצלחה לגנץ ולחולדאי בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לישראל, מוציא את ישראל ממשבר הקורונה ומחזיר אותנו לחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר