העיר הפכה לאדומה

עיריית מודיעין עילית לתושבים: העיר תהיה סגורה ומסוגרת

648 חולים פעילים ושיעור בדיקות חיוביות של 16% הפכו את מודיעין עילית לעיר אדומה. לקראת הכרזת הממשלה כ"אזור מוגבל", בעירייה הזהירו את התושבים מפני ההגבלות (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סגר. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בעקבות העלייה במספר החולים המאומתים בעיר מודיעין עילית, הודיעה הערב (שלישי) העירייה לתושבים כי העיר הפכה לאדומה וכי הם עומדים בפני הכרזת "אזור מוגבל".

בהודעת העירייה, הוזהרו התושבים כי במידה והממשלה תכריז על העיר כ"אזור מוגבל", כפי שנעשה בערים אדומות, הרי שיוטלו הגבלות נוספות, בהן: סגירת הכניסה והיציאה מהעיר וסגירת מערכת החינוך מגיל 6.

לפי נתוני משרד הבריאות, נכון להערב, בעיר ישנן 648 חולים פעילים, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות הוא 16%.

"לצערינו בשבוע האחרון חלה עלייה במס' המאומתים במודיעין עילית ועירנו הפכה לאדומה", נאמר בהודעה לתושבים, "בשל כך, מעבר לסגר הכללי הקיים בימים אלו בכל רחבי הארץ, העיר תוגדר כ'אזור מוגבל' כאשר המשמעות היא הטלת הגבלות נוספות, הכוללות סגירת הכניסה והיציאה מהעיר וסגירה של מערכת החינוך החל מגיל 6".

בעירייה ציינו עוד כי "החלטת הממשלה בעניין תתקבל במהלך הלילה" וציינו בפני התשובים כי נפתח מתחם מיוחד לבדיקות קורונה , שיפעל מחר, יום רביעי - בין השעות 11:00 בבוקר ל-20:00 בערב, ללא קביעת תור וללא הפניה באשכול הפיס ברחוב אבני נזר 59.

תושבים בעיר אמרו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "מאחר ובעיר ישנה כניסה ויציאה אחת בלבד, הרי שבמידה ויוכרז סגר על העיר והכניסה והיציאה מהעיר ייסגרו - הרי שזה יהיה סגר אמיתי וממשי על העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר