פעמיים השבוע

דיווח בסוריה: אדם נהרג בתקיפה ישראלית

הסורים מדווחים כי אדם נהרג הלילה בתקיפה ישראלית על מטרות של חיזבאללה במדינה ושלושה חיילים סורים נפצעו. לטענתם, מערכת ההגנה יירטה טילים ישראלים (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
התקיפה בסוריה (צילום: מתוך הרשתות החברתיות)

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית 'סאנא', דיווחה הלילה (רביעי), כי מערכות ההגנה האווירית סיכלו תקיפה ישראלית באמצעות טילים באזור דמשק. כתוצאה מהתקיפה, כך לפי הדיווח, נהרג אדם אחד ונפצעו שלושה חיילים סורים. בישראל כרגיל לא התייחסו לטענות.

הדיווח של סוכנות הידיעות הסורית החל באישון ליל, בשעה 01:43, לפיו פיצוצים נשמעים במרחב האווירי באזורים הכפריים בדמשק. על פי הדיווח, המערכות הסוריות יירטו טילים שנורו מישראל וסיכלו את התקיפה ולטענת הסורים, במהלך התקיפה יורטו ארבעה טילים.

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, שעוקב באדיקות אחר התקיפות בסוריה, טוען שהתקיפה כוונה נגד אתרים של חיזבאללה באזור, בנוסף ליעד של הגנה אווירית סורי. המרכז ציין כי ישנו נזק ונפגעים באירוע, אך ללא פירוט נוסף.

בשבוע שעבר, בליל שישי, ייחסה סוריה לישראל תקיפה באזור מסיאף שבצפון-מערב המדינה. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווח אז על שישה הרוגים בתקיפה, שכוונה נגד מחסנים ואתרים לייצור טילים קצרי טווח השייכים למיליציות פרו-איראניות באזור. לפי סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית, התקיפה בוצעה משטח לבנון באמצעות טילים.

בישראל, על פי המסורת הקבועה, לא הגיבו לטענות בשני הפעמים, והתעלמו מהדיווחים בתקשורת העולמית בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר