הקבינט אישר

בוטלה חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל

קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני את ביטול חובת הבידוד במלוניות לישראלים שיחזרו ארצה מחו"ל, אך זאת בתנאי שהשבים יערכו בדיקת קורונה עם חזרתם לארץ (אקטואליה)

ישראלים מועברים לבידוד במלונית (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בוטלה חובת הבידוד במלוניות לישראלים שיחזרו ארצה מחו"ל, כך אישר הלילה (רביעי) קבינט הקורונה במשאל טלפוני שנערך.

במהלך המשאל אישרו השרים כי מי שחוזר מחו"ל וחייב בבידוד, יוכל לקיים את הבידוד במקום אחר - וזאת אם ביצע בדיקת קורונה עם הגעתו.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה אמש את בכירי משרדו לפעול כדי לבטל בהקדם את בדידו המלוניות לשבים מחו"ל - בכפוף לבדיקת קורונה.

הוא הסביר כי "כל חוזר מחו"ל שרשאי להיכנס לארץ צריך לעשות בדיקה מיידית ולצאת לבידוד ביתי לשבועיים או לעשרה ימים אם יעשה בדיקה נוספת ביום התשיעי".

המהומה במלונית, השבוע (צילום: יובל פרץ)

‏סגן שר הבריאות יואב קיש עדכן כי "כל מי שיחזור מחו"ל יהיה חייב בבידוד. מי שייבדק בשדה ילך לבידוד בייתי. מי שלא יסכים להיבדק, יעבור לבידוד במלונית. מי שנמצא עכשיו במלוניות, אחרי בדיקה, יוכל לעבור לבידוד ביתי".

בשבוע שעבר החליטה הממשלה כי כל ישראלי שחזור מחו"ל יישלח לבידוד במלונית וזאת בשל החשש מהמוטציה החדשה של נגיף הקורונה שאובחנה במספר מדינות בעולם.

ביום שני, אזרחים השוהים בבידוד במלונית הקורונה לאונרדו בירושלים, ביקשו להפגין בכניסה לבניין, במחאה על הפרת זכויותיהם ובמקום התפתח עימות אלים בינם לבין המאבטחים.

תחילה הם זעקו מהחלונות, אחר כך ירדו ללובי ובהמשך רבים מהם החליטו לפתוח את דלתות המלונית בכוח "כדי לממש את הזכות שלנו לחופש", כהגדרתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר