כשבאה לקחת תפילין

חוקרים פגעו בנער אהוביה סנדק בפני ארוסתו

שלהבת, ארוסתו של הנער אהוביה ז"ל שנהרג בעת מרדף משטרתי, מספרת כיצד חוקרי המשטרה הטיחו כלפיו "רע לב" ומילים בוטות נוספות, בעת שבאה ליטול את התפילין שלו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אהוביה ז"ל וארוסתו שלהבת (צילום: לוי בנט)

ארוסתו של הנער אהוביה סנדק, שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין בחשד שיידה אבנים על ערבים, טוענת כי הושפלה בידי חוקרי המשטרה, שפגעו קשות בזכרה של יקירה.

לדברי שלהבת גולדשטיין, היא הגיעה בסיום ה'שבעה' למשרדי ימ"ר תל אביב כדי לקחת את התפילין של אהוביה בן ה-16, לבקשת משפחתו, ולפתע השוטרים הכניסו אותה לחקירה שנמשכה כשלוש שעות, חייבו אותה לכבות את הסלולרי ואז הטיחו מילים קשות על ארוסה.

"רציתי לקחת התפילין של אהוביה, ראש מועצת גוש עציון תיאם לנו הגעה לתחנה כדי להגיע לשם", תיארה שלהבת את שעברה, "וכשבאתי לתחנה, פתאום אומרים לי 'אנחנו צריכים ממך עדות קטנה ואחרי זה ניתן לך את התפילין'".

שלהבת גולדשטיין סיפרה, כי תחילה לא הבינה מה קורה: "ביקשו ממני את הטלפון הנייד שלי, לא הסכמתי לתת, והם הכריחו אותו לכבות אותו כדי לערוך לי חקירה".

"במהלך כל החקירה צועקים עלי, ושואלים שאלות אישיות כמו ממתי אתם מכירים, כמה הייתם נפגשים, מה היתה מהות הקשר ועוד. אמרתי להם: סליחה, מה זה קשור? מה זה עניינכם?".

לדבריה, בשלב זה "הם התחילו לתקוף אותי ואמרו: 'את מתנהגת כמו פושעת, חוצפנית', החוקר אסי אמר לי 'את שקרנית' והיו עוד הרבה אמירות קשות, ואז גם אמרו לי על אהוביה שהוא רע לב, קמצן וממש זלזלו בי ובו".

זה הסתיים, כאשר "בסוף הוציאו אותי החוצה ולא הסכימו לתת לי את התפילין, אלא לאחר זמן. זו היתה חוויה ממש קשה ולא נעימה".

בלשי משטרה מותקפים בהפגת נוער הגבעות אמש על מות הנער (צילום: חיים גולדברג)

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אמר בעקבות כך: "בימים האחרונים ישנה עליית מדרגה מציקה מאוד בחקירת המשטרה; אם עד כה היא עסקה בטיוח ובאהדה ברורה לטובת השוטרים הפוגעים, כעת היא מתחילה להכפיש את אהוביה ז"ל ואת כל הסובבים אותו, לרבות ארוסתו, משפחתו וחבריו".

"בדרך הזו מנסים השוטרים והחוקרים להתעלל ולהתעמר", בטוח קידר, "ומדובר בתופעה מסוכנת שמלמדת על עוד נדבך בחקירה הלא אובייקטיבית הזאת - שצריכה להיפסק".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לטענות הקשות, כי היא "מנהלת את חקירותיה במקצועיות וברגישות המתבקשת, במטרה להגיע לחקר האמת, וכך עשתה גם במקרה האמור, עת זימנה את שלהבת גולדשטיין וזו התייצבה כנדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר