המפלגה מתפוררת

עוד פורש: רם שפע לא ימשיך ב'כחול לבן'

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ שוחח עם ח"כ רם שפע וסיכמו כי לא ימשיכו יחדיו בבחירות הבאות • הח"כ הסביר לחבריו: "לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות" (פוליטי)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, מצטרף לשורה הארוכה של הפורשים ממפלגת כחול לבן, בהם גם בכירי המפלגה: גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן.

שפע הודיע היום לבני גנץ כי הוא פורש מהרשימה ולא יתמודד מטעמה לכנסת הבאה. מכחול לבן נמסר כי גנץ איחל לשפע הצלחה בהמשך דרכו.

בהודעה בקבוצת הוואטסאפ של חברי הכנסת מהמפלגה כתב: "רועדות לי הידיים מלכתוב את ההודעה הזו, קיוויתי מאוד שלא יגיע היום הזה. אבל כאמור לצערי, וכפי שכולכם כבר יודעים, בתקופה האחרונה על אף הניסיונות שלי לשכנע אחרת, בשיח ישיר ומכבד אפילו ברגעים הדרמטיים שלפני ההצבעה על פיזור הכנסת, לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות".

"מכאן, אני בוחר לצאת לדרך חדשה, אני אומר זאת בכאב גדול מאוד אבל גם בלב שלם. כרגע בעיקר חשוב לי לומר - אני אוהב כל אחת ואחד מכם ויודע שהלב של כולנו במקום הנכון, אני אעשה הכל כדי שהעזיבה שלי תעשה בחברות ובהערכה גדולה מבלי להיגרר לשיח מיותר ושלילי. מקווה ומאמין שזה הדדי".

לסיום הודה ליו"ר המפלגה: "בני, לך במיוחד נתונה תודה ממעמקי ליבי על ההזדמנות הגדולה שהענקת לי ועל האמונה. למרות שאנחנו נפרדים פוליטית, אני אמשיך להעריך את הדרך הייחודית שלך, את השיקולים הלאומיים שתמיד גוברים על האישיים, את הדאגה העמוקה לאזרחים, את היכולת הנדירה לוותר על האגו ואת הלב הענק שלך. אני בטוח שנמשיך להשפיע כל אחד ממקומו, ככל הניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר