גם השר יזהר שי נוטש את בני גנץ וכחול לבן

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי הודיע הערב ליו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת כחול לבן. שי מצטרף לשורת פורשים ארוכה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יזהר שי (צילום: אוליבר פיטוסי)

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, הודיע הערב (חמישי), ליו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת כחול לבן.

מלשכתו של שי נמסר כי "השר שי הודה לגנץ על האמון שנתן בו ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שי יעמוד לרשות קבינט הקורונה ושרי כחול לבן בקבינט, כמו גם ממשלת ישראל, ככל שיידרש".

השר שי מסר: "אני מוקיר תודה לבני גנץ על שהציע לי להצטרף אליו למסע הציבורי, על ההזדמנות להיות שר בממשלת ישראל ולייצג בה את תעשיית החדשנות וההייטק הישראלי ועל הזכות להיות חלק ממשפחת כחול לבן. למרות חילוקי הדעות בינינו, אני מעריך את בני, מכבד אותו מאוד ומאחל לעם ישראל שאנשים כמוהו ינהיגו אותנו - בצניעות, ביושרה, בדוגמה אישית ובהקרבה בלתי תלויה בדבר, למען טובת המדינה".

מכחול לבן נמסר: "יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ שוחח עם השר יזהר שי ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לשי הצלחה בהמשך דרכו".

שי מצטרף לשורה ארוכה של בכירים שפרשו מהמפלגה כולל גבי אשכנזי, אבי ניסנקורן, אסף זמיר ועוד רבים נוספים שמותירים את בני גנץ לבד עם תוצאות הסקרים שמציבים אותו על פתחו של אחוז החסימה בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר