בחירות 2021

הנכדה של יצחק שמיר מצטרפת לגדעון סער

עו"ד מיכל דיאמנט תשולב ברשימה של 'תקווה חדשה' ותהיה חברה בצוות המכין את תוכנית המפלגה לרפורמות במערכת המשפט • דיאמנט היא נכדת ראש הממשלה מהליכוד, לשעבר (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

עו"ד מיכל דיאמנט, נכדת ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, הודיעה הערב (מוצ"ש) כי היא עוזבת את מפלגת הליכוד ומצטרפת ל'תקווה חדשה' של גדעון סער.

היא הסבירה, "זכיתי להיות נכדתו של ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל, יצחק שמיר, לגדול לצדו, לספוג את מורשתו ולהתחנך לאור סט הערכים שהנחיל לי ולמשפחה כולה".

"מכל אלו התגבשה גם תפיסת עולמי ולפיה תפקיד ראש הממשלה של מדינת ישראל צריך להיות מונע מעקרונות ואידאולוגיה ולא רק משיקולים פוליטיים. כאשר סבי נשאל בעבר מי לדעתו צריך לכהן כראש הממשלה אחרי נתניהו, הוא השיב: "חשוב שייבחר אדם שהאינטגריטי שלו יישמר גם לאחר שיזכה בתפקיד הנכסף של ראש הממשלה במדינה היהודית"".

דיאמנט הוסיפה, "אני מאמינה בלב שלם שבגדעון סער יש את כל אלו: אינטגריטי, הגינות, ערכיות ואידיאולוגיה אמיתית. אני מאמינה שיש לו את הכישורים, העוצמה ויכולת המנהיגות הדרושים על מנת להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו. ולכן, קיבלתי החלטה, לא בקלות אבל באמונה שלמה, לעזוב את מפלגת הליכוד ולהצטרף למפלגת תקווה חדשה".

גדעון סער אמר: "עו"ד מיכל דיאמנט היא אשה עם השקפת עולם סדורה, המבינה לעומק את חשיבות אחדות העם כערך וכיסוד בעוצמה הלאומית שלנו. היא תצטרף לנבחרת תקווה חדשה לכנסת ה-24, תשתלב בצוות המכין את תוכנית תקווה חדשה לרפורמות במערכת המשפט ותתמקד בנושא זכויות האזרח בחקירה ובמשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר