חשוד נעצר

ג'ק טייטל הגיב לפציעת אשתו בפיגוע האבנים: "מאמין בקב"ה"

מתאו שבכלא איילון, אליו הגיעה הידיעה על פציעתה של אשתו באורח קשה בפיגוע האבנים בשומרון, הגיב 'המחבל היהודי' יעקב טייטל במשפטי אמונה וביטחון. פרקליטו מבקש שישוחרר לבקר אותה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בטבת תשפ"א | 03.01.21
טייטל (צילום: Flash90)

רופאי בית החולים שיבא מטפלים בשעה זו (ראשון) ברבקה טייטל, האישה שנפצעה בצהרים בפיגוע האבנים בשומרון, ומצבה מוגדר קשה. בעלה ג'ק, המוכר בכינויו 'המחבל היהודי' הגיב מהכלא למקרה במשפטי אמונה וביטחון.

כזכור, כתוצאה מידוי אבנים מאסיבי סמוך לישוב חלמיש, נפצעה האישה בראשה ולאחר טיפול בזירה הובהלה לבית החולים, בעוד המחבלים מספיקים להימלט.

פראמדיק מד"א אורי גבריאל תיאר: "הפצועה חולצה מהרכב כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה מדממת בראשה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, שכלל חבישה ועצירת דימומים, ופינינו אותה במצב קשה".

אחת מבנותיה, שהיו לצידה ובנס לא נפצעו מהאבנים הגדולות, אמרה בהמשך לכלי התקשורת, כי "כל הפנים של אימא היו מכוסות דם".

רבקה טייטל מגיעה לביה"ח, והעדכון על מצבה (צילום: שרון יניב, דוברות שיבא)

זמן מה אחר כך התבררה זהותה של הפצועה: רבקה טייטל, רעייתו של ג'ק (יעקב), המרצה עונש של שני מאסרי עולם ו-30 שנות מאסר בגין רצח שני פלסטינים חפים מפשע וניסיון לפגוע בפרופ' זאב שטרנהל.

בשעה האחרונה, לאחר שהשמועה על שאירע לאשתו הגיעה לתאו בכלא איילון בו הוא נמצא, אמר ‏ג'ק טייטל: "רבקה אישה חזקה. הכל יהיה בסדר, אני מאמין בקדוש ברוך הוא".

‏ארגון 'חוננו', שאחד מעורכי דינו מייצג את טייטל, הגיש בעקבות המקרה הקשה בקשה לכלא איילון, לאפשר לו לצאת מהכלא ולבקר את אשתו שמצבה הרפואי גרוע.

במקביל, כוחות צה"ל מטילים ‏כתר על הכפר דיר ניזאם הסמוך למקום התרחשות הפיגוע, ועל פי דיווחים פלסטיניים כבר נעצר צעיר תושב המקום בחשד למעורבות במעשה.

מדובר צה"ל נמסר, כי "הכוחות ממשיכים במרדף אחר המחבלים, מכתרים את הכפר וחוסמים צירים במרחב".

"מתחקיר ראשוני עולה, כי מוקדם יותר היום, אזרחית ישראלית שנסעה ברכבה עם ילדיה על ציר סמוך לכפר, נפצעה לאחר שמספר חשודים פלסטינים יידו אבנים לעבר הרכב בו נהגה ופגעו בראשה ובשמשת הרכב. הפצועה פונתה באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר