בכניסה לי-ם • צפו

במספר מוקדים: המחאה על אהוביה נמשכת

במספר מוקדים ברחבי הארץ ובעיקר בכניסה לעיר ירושלים, נערכות הערב מחאות על טיוח חקירת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, כך לפי הטענות של המפגינים • צפו בתיעוד (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלפי אנשי ימין מתאספים בשעה זו (ראשון), להבעת מחאה בעקבות הטענות לטיוח הרצח של אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי.

המחאה הערב, נערכת במספר מוקדים, העיקרית - בגשר המיתרים בכניסה לירושלים, עם קרוב ל-100 מפגינים, תוך ניסיון לחסום את הכניסה לעיר ירושלים.

במקביל, המפגינים ממשיכים למחות גם בצומת שמואל הנביא, כאשר בין המשתתפים, יש גם נוער חרדי. שוטרים שנמצאים במקום מפנים את המפגינים למדרכה.

גם בצומת שילה, מפגינים עשרות אנשים, במקום נעצר קטין כבן 14, מחאות קטנות יותר נערכות גם ב: בקרית מלאכי, צומת קדומים, צומת יצהר, מעלה אדומים ובמקומות נוספים ברחבי הארץ.

המפגינים בכלל המקומות, קוראים להקמת ועדת חקירה חיצונית לימ"ר ש"י, וקוראים של לטייח את חקירת הרג הנער ואף נושאים שלטים כנגד ימ"ר ש"י. זה כבר יותר משבוע ברצף של הפגנות סוערות במיוחד.

מהמשטרה נמסר: "אל סמוך לגשר המיתרים בירושלים הגיעו הערב עשרות מפגינים שהחלו בניסיונות לחסום את ציר התנועה בכניסה לעיר מעת לעת תוך הפרת הסדר. כוחות המשטרה במקום פועלים להשבת הסדר ושמירת צירי התנועה פתוחים. עד כה עוכב / נעצר אחד המפגינים שהפר את הסדר וניסה לחסום את ציר התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר