מתקרבים להסכם

הבית היהודי במו"מ עם ימינה; פרץ יפרוש?

מפלגת הבית היהודי אישרה ניהול משא ומתן לאיחוד מחודש עם ימינה לקראת הבחירות הבאות, וזאת במקביל לדיווח כי רפי פרץ שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי שלא שוריין (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

איחוד מפלגות הימין 2.0? מפלגת 'הבית היהודי', שנמצאת הרחק מאחוז החסימה בסקרים, טוענת שאנשיה מנהלים משא ומתן עם 'ימינה' בראשות נפתלי בנט, כדי לרוץ יחד בבחירות 2021.

הרקע למשא ומתן הוא מאבק מיקומים בין נפתלי בנט לבצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי', שדורש חמישה מקומות בעשירייה הראשונה, לעומת שלושה בלבד שמציע לו שר הביטחון לשעבר.

בנוסף, סמוטריץ' דורש מבנט להתחייב שיישב בממשלת ימין בלבד, נושא שבנט נמנע ממנו בהתאם לדבריו על ממשלה מיוחדת לטיפול בקורונה.

ממפלגת הבית היהודי נמסר כי "אנו מנהלים משא ומתן עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית. השיחות עם בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב".

לפי דיווחו של יקי אדמקר באתר וואלה, ייתכן כי מי שיהיה נציג הבית היהודי במפלגה המאוחדת, לא יהיה יו"ר המפלגה כיום, השר רפי פרץ.

פרץ, עליו דווח כי ניסה לקבל שריון במפלגת הליכוד וסורב, ולכן פנה אפילו למפלגת ש"ס, שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים. הודעה רשמית בנושא צפויה מחר.

מי שיחליף את רפי פרץ, הוא מנכ"ל המפלגה ניר אורבך, שצפוי להשתלב ברשימת ימינה בראשות נפתלי בנט לכנסת הבאה.

גורמים בבית היהודי מסרו לאתר 'סרוגים' כי במסגרת המו"מ עם ימינה, הם מקווים לקבל 2 מקומות בעשירייה הראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר