אין סכנה לחייה

פיגוע האבנים: רבקה טייטל נותחה; שיפור במצבה

אחרי שנותחה, מעדכן בית החולים על שיפור במצבה של רבקה טייטל שנפצעה בפיגוע האבנים • ראש המועצה סבור שיש הכוונה לטרור: "זה דבר חריג שלא היה הרבה זמן" (בארץ)

(צילום: Edi Israel/Flash90)

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר היום (שני) כי חל שיפור במצבה של רבקה טייטל, שנפצעה אתמול באורח קשה בפיגוע אבנים. מצבה מוגדר כעת בינוני ולא נשקפת סכנה לחייה.

הפיגוע התרחש אתמול בכביש 465 סמוך לכניסה לחלמיש, לשם הוזעקו כוחות הצלה וצבא לאחר שהתקבל דיווח על אישה שנפגעה כתוצאה מזריקת אבנים.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, סיפר לכאן רשת ב' כי הרופאים הגדירו את הניתוח בראשה מוצלח, אך הם עדיין מתפללים לרפואתה.

על זירת הפיגוע אמר, "זה מקום מועד לפורענות. בשבועות האחרונים יש איזושהי עליית מדרגה. גם אתמול בדרכי חזרה מבית החולים חטפתי אבנים בכביש הזה".

ראש מועצת בנימין, כי הוא חושש שמדובר בהסלמה באזור. "בעיניי יש פה הכוונה, אולי מכיוון חמאס או ארגון עממי אחר שיש לו עניין כרגע לחמם את הגזרה".

"זה לא סביר שיורדים שמונה מחבלים באור יום, חוסמים כביש ראשי ומטיחים סלעים מטווח קצר מאוד. זה דבר חריג שלא היה פה הרבה מאוד זמן".

מעצר חשודים בפיגוע (צילום: דובר צה"ל)

בתוך כך, עורך הדין משה פולסקי מטעם ארגון "חוננו", הגיש בקשה מטעמו של ג'ק טייטל המכונה 'המחבל היהודי' ומרצה שני מאסרי עולם בבית הכלא, לאפשר לו לבקר את רעייתו בבית החולים.

ג'ק טייטל, מרצה עונש של שני מאסרי עולם ו-30 שנות מאסר בגין רצח שני פלסטינים חפים מפשע וניסיון לפגוע בפרופ' זאב שטרנהל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר