"הישראלים"

רון חולדאי הציג את הנבחרת הנשית: 'שוויון'; גם דן הראל מצטרף

ראש עיריית תל אביב פנה לבוחרי 'כחול לבן': "זה לא אתם טעיתם - זה המנהיג שלכם טעה", והותקף בחזרה: "הדרך של הישראלים מונעת מתל אביב ראש עיר במשרה מלאה" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בטבת תשפ"א | 05.01.21
(קרדיט: לנס הפקות)

יו"ר מפלגת הישראלים רון חולדאי הציג הערב (שלישי) ארבעה שיבוצים חדשים לרשימת המפלגה לכנסת ה-24, וחשף ארבע נשים שמצטרפות לרשימתו. מאוחר יותר הודיע גם על צירופו של אלוף במיל' דן הראל למפלגה.

כחלק מנאומו טרם הצגת המועמדות אמר: "אנו שואפים ל-50% נשים ברשימה לכנסת ובתפקידים מקצועיים".

המועמדות החדשות ברשימת הישראלים: החוקרת פרופ' קרין נהון, ח"כ לשעבר עו"ד עינב קאבלה, אשת החינוך קארן טל ומנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בת"א, עדי צברי.

"רשימת הישראלים תורכב מאנשי ביצוע, כאלה שלא רק מדברים אלא בעיקר עושים ויעשו למען הציבור הישראלי כולו. רשימת הישראלים תהיה רב-גונית, מאוזנת ומייצגת. כזו שהחברה הישראלית כולה, תוכל להזדהות איתה, תוכל להאמין לה ותוכל להאמין בה – וזו רק ההתחלה", אמר חולדאי.

בדבריו הערב, פנה רון חולדאי לבוחרי כחול לבן: "זה לא אתם טעיתם - זה המנהיג שלכם טעה. יש לכם בית, מפלגת הישראלים".

בתגובה הגיבו במפלגת 'כחול לבן': "הדרך של כחול לבן מנעה סיפוח, את סגירת בתי המשפט, פגיעה בדמוקרטיה ושלטון יחיד בתקופה של משבר בריאותי, כלכלי וחברתי. הדרך של הישראלים מונעת מתל אביב ראש עיר במשרה מלאה".

כעבור שעה קלה נמסר כי רון חולדאי, סיכם גם עם אלוף במיל' דן הראל על הצטרפותו להנהגת המפלגה. הראל, סגן הרמטכ"ל לשעבר, שירת בצה"ל 35 שנים, במהלכן שימש בין השאר ראש אגף מבצעים, נספח צה"ל לארצות הברית, ואלוף פיקוד הדרום. לאחר פרישתו מהצבא, כיהן הראל כמנכ"ל משרד הביטחון - בתקופת פרשת הצוללות, מנכ"ל משרד התחבורה יו"ר נתיבי אילון ויו"ר רכבת ישראל.

חולדאי אמר כי "דן הראל הוא מנהיג ואיש מעשה ושותף להנהגה. דן תרם רבות למדינה וימשיך לתרום כמנהיג למען כלל הישראלים. כפי שהבטחתי, מפלגת הישראלים תגייס את הטובים בישראל. ואנו קוראים לכל הכוחות המאמינים בדרך שלנו, להצטרף בשעת חירום זו".

הראל אמר כי "החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד למה שקורה מישראל שאני אוהב. מצאתי בית שבו אוכל לשרת את מדינת ישראל בהתאם לערכיי. זוהי החלטה אישית משמעותית אבל מתחייבת - אי אפשר לתת למצב הנוכחי להימשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר