הסתה חמורה

העורך הגרפי ערן רובינפלד הציע: "להזרים גז לישיבות"

המעצב הגרפי הבכיר ערן רובינפלד, העובד עם חברות גדולות במשק ואישי ציבור - הסית לרצח נגד החרדים תוך שהוא קורא להזרמת גז לישיבות; בעקבות פניית 'כיכר', התנצל (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הפוסט המסעיר (צילום מסך: פייסבוק)

סערה ברשת! המעצב הגרפי הבכיר ערן רובינפלד, העובד עם חברות גדולות במשק ואישי ציבור - הסית לרצח נגד החרדים תוך שהוא קורא להזרמת גז לישיבות, אך בעקבות פניית 'כיכר השבת', התנצל.

רובינפלד שיתף בפייסבוק כתבה מעיתון 'הארץ', בה נכתב כביכול שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הורה להשאיר את תלמודי התורה פתוחים בזמן הסגר השלישי (דבר שכפי הנראה אינו נכון) - וכתב "הם כבר מרוכזים וצפופים בישיבות, למה לא לנעול את הדלתות ולהזרים גז פנימה".

הדברים עוררו סערה מיידית ברשתות החברתיות, ורבים ראו בהם הסתה מפורשת לרצח כלפי החרדים. חלקם שיגרו מחאה אישית אליו ואחרים איימו בהגשת תלונה למשטרה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', הגיב‏ ערן רובינפלד ואמר: "אני מתנצל על מה שכתבתי, זה היה לא במקום. צודק הרב המכובד הגר"ח קנייבסקי לא צריך לציית להוראות הממשלה".

יצוין כי כנראה בעקבות הסערה שפרצה, רובינפלד מיהר למחוק את הפוסט המסית.

כשפנינו לדובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרברצ'יק, והפנינו את תשומת לבו לפוסט המסית, נענו ב"תגיש תלונה".

במגזין 'אוטו' מבקשים להבהיר שערן אינו עובד החברה אלא גרפיקאי שמספק שירותים כפרילנס ל‘אוטו' ולעוד לקוחות רבים. "דעתו כמובן אינה דעתנו. ’אוטו' מגנים בתוקף כל קריאה לשימוש באלימות כנגד בני אדם וכל בעל חי. עלינו לציין שערן עצמו הוריד את הפוסט בסמוך להעלאתו ומצר על דבריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר