עם נתניהו וישי ריבו

דרך הרשת: מאות אלפים בהילולה של 'כסא רחמים'

בהילולא השנתית של ישיבת כסא רחמים השתתפו גם השנה, מאות אלפים בדיגיטל ובתחנות הרדיו • גם ראש הממשלה השתתף דרך ה'זום'. והגר"מ מאזוז שיבח בדבריו את 'ישי ריבו' (חרדים)

ההילולה של 'כסא רחמים' (צילום: מנדי הכטמן • בימוי והפקה: מיכאל כפלין הפקות)

אירוע ההילולא השנתי של ישיבת 'כסא רחמים' התקיים ללא קהל, אך סחף מאות אלפי צופים ומאזינים. גם ראש הממשלה השתתף דרך ה'זום'. והגר"מ מאזוז שיבח בדבריו את 'ישי ריבו'.

באירוע רב רושם התקיימה ביום שלישי ההילולא השנתית של מוסדות 'כסא רחמים', לציון יום ההילולא של הגה"צ רבי מצליח מאזוז זצוק"ל, ולזכרם של שאר גדולי יהדות ספרד שנפטרו בשבוע זה.

באירוע המרומם ששודר בשידור חי השתתפו רבנים, ראשי ישיבות, דיינים ואישי ציבור, כאשר הכל לפי הנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה.

בין הרבנים שנכחו באירוע היו; הגאון הרב שלמה מחפוד ראש בד"ץ יורה דעה, הגאון הרב יצחק ברדא ראש מוסדות יצחק ירנן באשקלון, הגאון הרב אליהו טופיק ראש ישיבת באר יהודה, הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, הגאונים הרב צמח מאזוז והרב רחמים מאזוז, הגאון הרב רפאל כהן ראש מוסדות יתד התשובה בצפת ועוד.

על החלק המוזיקלי היו אמונים גדולי הזמר ישי ריבו, בני ברדה, אופיר סלמון ורועי חתן.

גולת הכותרת של הערב כמובן הייתה נאומו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז, בה שיבח את הזמר ישי ריבו שזו הפעם הראשונה שהוא רואה ושומע אותו, בדבריו אמר הרב כי ניכר עליו שהשירה שלו יוצאת מהלב. כמובן שבסיום הערב ניגש הזמר לרב לקבל ברכתו האישית.

בסיום הערב נערכה ההגרלה הגדולה על סך 120,000 ש"ח, בכך הסתיים לו הקמפיין הענק שבו נטלו חלק רבים, שהשתתפו גם בהגרלות רבות שנערכו בשבועות האחרונים בשידור חי ברדיו קול ברמה בניהולו של השדרן עמי מיימון.

בצל מגבלות הקורונה, האירוע התקיים ללא קהל אך שודר במגוון ערוצי התקשורת המובחרים, הכוללים בין היתר טלויזיה כל תחנות הרדיו הדתיות ואתרי האינטרנט כמו גם כאן באתר 'כיכר השבת' כמות המשתתפים באירוע בפלטפורמות השונות ע''פ דו''ח שהגיע לידי המארגנים הוא מאות אלפים שהתעניינו בערב המכובד.

רגע מעניין שהיה בערב הוא הצטרפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאירוע דרך הזום ואף נשא דברים בהם בירך את המשתתפים ואת ישיבת כסא רחמין ממשיכי שושלת ספרד. לאחר דבריו בירך אותו הגר''מ מאזוז כי ימשיך בהצלחתו הרבה, והמתנגדים שלו ירדו מטה וימתינו מעט עד ביאת המשיח...

על ההפקה היתה מופקדת חברת ההפקות כפלין הפקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר