'מופת' באלעד

השוטרים רצו לקנוס את הישיבה - והתחרטו

ישיבה קטנה בעיר אלעד שנפתחה היום בניגוד להנחיות הקורונה, פוזרה על ידי השוטרים המקומיים, לאחר שאחד מאנשי הצוות נקרא לחקירה, השוטרים ויתרו על הקנס (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מבנה הישיבה בעיר אלעד (צילום: גוגל מפות)

לאור החמרת הסגר, השיטור העירוני באלעד, פשט היום (ראשון) על ישיבה בעיר אלעד ושלחו את הבחורים לביתם, לאחר שימוע שנערך לאחד מאנשי הצוות, צוות השיטור החליט לא לקנוס את הישיבה; "זה מופת", אומר אחד מהתושבים.

בשעות אחר הצהרים פשטו שוטרים על הישיבה לצעירים 'תורת חסד' ושלחו את הבחורים לביתם. אחד מרבני הישיבה, שנלקח לתישאול בתחנת המשטרה המקומית, הסביר לשוטרים שכל הבחורים ששהו במקום חלו כבר בעבר בקורונה.

ומכיוון שכבר חלו, יש בידיהם 'תעודת מחלים'. המשטרה החליטה להסתפק רק באזהרה ולא קנסה את ראשי הישיבה.

אחד מתושבי אלעד הקשורים לישיבה, מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בישיבה שרוב מוחלט מתלמידיה כבר חלו בקורונה, אין לנו תלונות על השיטור שעושים את עבודתם ואף אנחנו רואים במקרה שקרה היום - 'מויפת'".

לדבריו, "קצין המשטרה באלעד אמר ששוטרי התחנה יתפרסו ביום הקרוב על כל מוסדות הלימוד, הישיבות ללא פנימיה וכוללי האברכים המקיימים לימודים בחדרים סגורים ויקנסו את הבאים".

היום, המשטרה על חיידר פתוח במודיעין עילית ( איתמר קירשבוים)

יצוין, כי בישיבות לצעירים באלעד ישנם עשרות מבודדים וחולים, המצטרפים לעשרות כיתות לימוד שנסגרו לבידוד, עוד לפני הסגר, בגלל ריבוי החולים במוסדות החינוך.

ישיבת משאת המלך בעיר, העומדת תחת נשיאותו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, סגרה אף היא את שעריה באישורו של שר התורה, לאחר שכמחצית מבחורי הישיבה נכנסו לבידוד בסוף השבוע, לאחר שנמצאו כמה חולי קורונה מבני הישיבה.

בשל שמירה על הנחיות הקורונה, כל התתי"ם ומוסדות הלימוד לבנות בעיר נסגרו והתלמידים עברו למתכונת לימודים במרחב הקולי.

גורם בכיר בשיטור העירוני, אומר לכתבנו איציק אוחנה: "המדיניות שלנו זה פעם ראשונה להזהיר ורק בפעם השנייה לתת דו"ח. המשטרה פועלת לצמצום התחלואה וזאת יעשה בראש ובראשונה בהסברה שלב ראשוני תגביר את האכיפה בהפרות בוטות תוך ביצוע שימועים ואזהרות ובמידה ואירוע חוזר על עצמו משקל מתן קנס או פתיחת תיק פלילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר