חשד לשוחד

רק נכנס וכבר עף: יעלון העיף את אבו רייא

שעות ספורות לאחר שהציב אותו ברשימה, יו״ר תל״ם ח״כ משה ( בוגי ) יעלון, החליט על ביטול מועמדותו של עו״ד איימן אבו רייא ברשימת תל״ם לבחירות לכנסת ה-24 (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אורן בן חקון, פול)

שעות ספורות לאחר שהציב אותו ברשימה, יו״ר תל״ם ח״כ משה ( בוגי ) יעלון, החליט על ביטול מועמדותו של עו״ד איימן אבו רייא ברשימת תל״ם לבחירות לכנסת ה-24.

״ערכי תל״ם ובראשם הדוגמא האישית, מחייבים אותנו בראש ובראשונה. נאה דורש נאה מקיים״, מסר יעלון שהודיע על החלטתו זו לעו״ד אבו רייא.

הסיבה להחלטה:עו"ד איימן אבו ריא מסכנין נעצר באוקטובר 2018 בפרשה שנגעה לחשד במתן שוחד לבכירים ברשות מקרקעי ישראל. הוא זומן בינתיים לשימוע לפני כתב אישום, והחקירה בעניינו נמשכת כבר שנתיים.

יעלון כתב בטוויטר מוקדם יותר היום: "עו"ד איימן אבו ריא הוא אזרח ישראלי, ערבי-מוסלמי. הוא אינו נרתע להשמיע את קולם של ערביי ישראל, שמכירים בזכות העם היהודי לבית לאומי, ושואפים להשתלב במדינה תוך מאבק על הזכות המוקנית לשוויון".

לפני בחירות 2019 א' הקים אבו ריא את מפלגת "הבית הערבי", ואמר כי תתמקד בסוגיות ובצרכים הדחופים של המיעוט הערבי בישראל ולא "ברמאללה ועזה", שבהן לדבריו מתמקדת הרשימה המשותפת. הוא אמר אז כי לא יהסס לשבת בקואליציה בראשותו של נתניהו, שכן הערבים מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה וצריכים לקחת חלק בקבלת ההחלטות. יעלון, כמובן, לא מתכוון לשבת בממשלה תחת נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר