התמוטט בפתאומיות

אבל בויז'ניץ: המג"ש הוותיק והעסקן הרה"ח ר' אליהו יצחק לייבוביץ ז"ל

אבל כבד בחצר הקודש ויז'ניץ עם היוודע פטירתו הפתאומית הבוקר (שני) של העסקן הנכבד הרה"ח ר' אליהו יצחק לייבוביץ ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, והוא בן 73 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: חצר הקודש ויז'ניץ)

אבל כבד בחצר הקודש ויז'ניץ עם היוודע פטירתו הפתאומית הבוקר (שני) של העסקן הנכבד הרה"ח ר' אליהו יצחק לייבוביץ ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, והוא בן 73 בפטירתו.

המנוח ז"ל היה מהיושבים ראשונה במלכות בית ויז'ניץ, ומגיד שיעור במשך למעלה מיובל שנים בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק, שם היה מוסר שיעורי תורה וחסידות ברבים.

מכריו מספרים כי רבי אליהו ז"ל היה אדם שקשור בלב ונפש לרבו האדמו"ר מויז'ניץ, שאף כיבדו והעריכו מאד, ובמסגרת הקשר המיוחד היה המנוח אף חבר בוועדה העליונה של החסידות, במסגרתה היה שותף פעיל בהצלת בית ויז'ניץ ובשנת תשס"ב היה מאלו שנקראו למעונו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זי"ע, יחד עם משלחת מכובדת מחסידי ויז'ניץ.

בנוסף היה המנוח ממקימי הסמינר החסידי של חסידי ויז'ניץ בבני ברק אשר היה ציפור נפשם של אדמו"רי ויז'ניץ למען יהא מוסד חינוך לבנות בשפת האידיש.

לפני מספר שנים שנים נפל המנוח למשכב והיה במצב בריאותי קריטי ממש, ובחסדי שמיים לאחר שבני משפחתו כבר באו להיפרד ממנו בבית החולים, הצליח להבריא ולהמשיך את שגרת חייו.

בתקופה האחרונה, בשל פרוץ נגיף הקורונה, התפלל רבי אליהו ז"ל עם מניין בחצר ביתו, והבוקר התמוטט ונפטר בפתאומיות סמוך לתפילת שחרית כשנרתיק הטלית והתפילין בידו, למגינת לבם של בני משפחתו וכלל חסידי ויז'ניץ.

זכה והותיר אחריו משפחה רחבה ודורות יראים ושלמים ההולכים בדרך אבות, בהם את בנו הגדול הרה"ח ר' יחיאל מיכל לייבוביץ, מגדולי עסקני בית ויז'ניץ וממקימי ביהמ"ד 'ישועות משה' ברחוב יעל בבני ברק.

הלווייתו תתקיים בשעות הקרובות בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר