מתחנן לאיחוד

גנץ: "כשאמרתי שלפיד שונא אנשים, לא התכוונתי במובן השלילי"

יו"ר כחול לבן, שלאחרונה אמר כי המילים שעולים מיד לראשו בהקשר ליאיר לפיד, הן "שונא אנשים", מעונין כעת באיחוד עם מפלגתו המתפוררת, ומנסה להבהיר את המשפט המעליב (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד וגנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן' השר בני גנץ, שקרא בנאומו האחרון לאיחוד מפלגות השמאל-מרכז, כולל 'יש עתיד', מנסה להסביר את דבריו הקשים, אך לאחרונה, נגד היו"ר יאיר לפיד.

כזכור, לפני מספר ימים נשאל גנץ, בראיון לתוכנית 'אופירה וברקו' ב'קשת 12', מה המילים שעולים מיד לראשו בהקשר ליאיר לפיד, והשיב: "שונא אנשים".

כעת, עם התפוררות מפלגתו כחול לבן, וכחלק מפנייתו לאחדות בגוש, משנה גנץ את הנימה. "לפיד עשה דרך ארוכה, והוא ראוי להיות ראש המחנה. כשאמרתי שהוא שונא אנשים, לא התכוונתי במובן השלילי של הענין, ואני מצטער שהוא נעלב”, הבהיר.

גנץ הוסיף, בריאיון לתוכנית 'קלמן-ליברמן' ב'כאן רשת ב': "אני חושב שיש לנו מטרה משותפת. במקרה של לפיד ושלי יש גם הרבה עולמות תוכן משותפים לגבי הדברים שהיינו רוצים להשיג. המקום היחידי שהיינו חלוקים בו זה אם להיכנס לממשלת האחדות. אני מאמין שאפשר להגיע שוב להסכמות משותפות".

נאום גנץ, אמש (צילום: אלעד מלכה)

"אני לא משלה את עצמי שאהיה ראש הממשלה בבחירות לכנסת ה-24. עניין המקום הראשון הוא לא הסיפור", המשיך יו"ר כחול לבן. "אני מתכוון לשבת עם כל מי שייעתר לעניין, ולראות מה המנגנונים שיאפשרו לסכם ריצה משותפת בכנסת".

"המטרה היא למנוע אובדן קולות, כדי שיהיה אפשר בסופו של דבר להחליף את נתניהו. יש תחומי הסכמה ואי הסכמה אחרים שצריך לברר, ואת זה עושים בתוך החדר", סיים השר בני גנץ את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר