המעגל מתרחב

גם בני החמישים פלוס יכולים כבר להתחסן

אחרי ההורדה הראשונה של גיל המתחסנים ל-55, מודיע משרד הבריאות על הורדה נוספת, ל-50, לנוכח הגעת מאות אלפי מנות החיסון לישראל. כ-20% מהמדינה התחסנו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאור הגעת החיסונים החדשים לישראל, מבצע החיסונים ממשיך להתרחב והצהרים (שלישי), הודיע משרד הבריאות כי הוא מנמיך את גיל המתחסנים לבני 50 ומעלה. החיסונים יתבצעו באמצעות קופות החולים והמובטחים יתאמו לעצמם את התור מולם.

מדובר בצעד נוסף של הרחבת מעגל המתחסנים אחרי שרק היום התרחב המבצע לבני 55 ומעלה ולעובדי ההוראה – בתעדוף למורי החינוך המיוחד שממשיכים להגיע למוסדות הלימוד בתקופת הסגר המהודק.

קופות החולים עומדות בכל נושא החיסונים מול משרד הבריאות ולנוכח הגעת מאות אלפי חיסונים נוספים של חברת פייזר הן תמשכנה להרחיב את מעגל המתחסנים לצד המשך חיסון המנה השניה לאלו שהתחסנו כבר לפני שלושה שבועות.

נושא חיסון המורים עורר סערה לאחר שהמורים איימו בשביתה אם לא יוחסנו מיידית, ומשרד הבריאות לקח את הנושא תחת חסותו והחל במבצע חיסונים נרחב בקרב עובדי ההוראה באמצעות קופות החולים שמזמנות את המורים בצורה מסודרת.

עד כה חוסנו כ-20 אחוז ממדינת ישראל במנה הראשונה, קצב חיסונים גבוה במיוחד וההערכה היא שתוך חודש קרוב לשני מיליון ישראלים יחוסנו ויהיו חסינים לנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר