התרסקות 'העבודה'

עמיר פרץ הודיע על פרישה: לא אכהן בכנסת

יו"ר 'העבודה', השר עמיר פרץ, הודיע הבוקר על כוונתו לפרוש מהחיים הציבוריים: "לא אכהן בכנסת הקרובה. כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות" • פרץ יתמודד על הנשיאות (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמיר פרץ (צילום: Miriam Alster/Flash90)

יו"ר מפלגת 'העבודה', שר הכלכלה עמיר פרץ, הודיע הבוקר (רביעי) כי החליט שלא להתמודד לכנסת הקרובה וכי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. יצוין כי פרץ צפוי להתמודד בעוד מספר חודשים על תפקיד נשיא המדינה, עם סיום כהונת הנשיא ראובן ריבלין.

לדברי השר פרץ: "לא אכהן בכנסת הקרובה, אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות עליהן בנויה החברה הישראלית".

פרץ הוסיף: "כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות ודוגמא אישית, וכך אני מתכוון להמשיך לנהוג".

כזכור, בחודש שעבר הודיע פרץ שלא יתמודד על ראשות 'העבודה': "מתוך כבוד והערכה לכל אחת ואחד מכם, ומתוך תחושת אחריות המוטלת עלי, אני מודיע כי בבחירות הקרובות לא אוביל את מפלגת העבודה ולא אעמוד בראש הרשימה לכנסת. בעת הזו מפלגת העבודה חייבת לעבור התחדשות ולבחור לה יו"ר חדש והנהגה חדשה".

לדבריו: "עשיתי הכל במערכות הבחירות הקודמות כדי להביא לחילופי שלטון", מנסה פרץ להסביר את חבירתו לממשלה בראשות נתניהו תוך פרישה מהאיחוד עם מרצ: "לא הסכמתי להצטרף לממשלת ימין צרה למרות התמורות הפוליטיות האישיות הגדולות שיכולתי לקבל, אך כאשר בני גנץ קיבל החלטה אמיצה, להקים ממשלת רוטציה שיוונית בה למרכז-שמאל עמדות השפעה משמעותיות, ותאריך לסיום כהונת נתניהו, החלטתי לתמוך במהלך הזה. בחרנו בפשרה, מתוך הסתכלות מפוכחת על מצב המדינה, מצב החברה הישראלית והמציאות הפוליטית".

פרץ הוסיף: "הצטרפתי לממשלה למען מדינת ישראל, ואני לא מצטער על כי הייתי שם יחד עם חברי איציק שמולי, שני שרים ממפלגת העבודה שנשלחו על ידי חברי הועידה שהכריעו ברוב עצום בעד כניסה לממשלה. אני לא מצטער על יום אחד במשרד הכלכלה, שם אני מוביל כלכלה אנושית על פי תפיסת העולם הסוציאל דמוקרטית בה אנו מאמינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר