טרגדיה באיכילוב

צינור ההנשמה נותק, חולה הקורונה נפטר

אירוע חריג בבית החולים איכילוב בתל אביב: צינור הנשמה נותק מחולה קורונה, רק כעבור דקות ארוכות רופאים זיהו את האירוע, אך נאלצו לקבוע את מותו של החולה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

טרגדיה בבית החולים איכילוב בתל אביב: צינור הנשמה נותק בטעות מחולה קורונה, בן 47, שהיה מאושפז במצב קשה, הצוות הרפואי זיהה את האירוע מאוחר ונאלץ לקבוע את מותו. בית החולים מתחקר את האירוע הקשה.

בהודעת בית החולים נאמר: "גבר בן 47, חולה קורונה עם מחלות רקע רבות, אושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה במצב קשה. מצבו הדרדר במהלך בשעות הצהריים למצב של החייאה ראשונית וחרף מאמצי הרופאים הוא נפטר כעבור מספר שעות.

"בתחקיר ראשוני שקיימה במהלך השבת הנהלת בית החולים עלה שצינור ההנשמה נתלש ממקומו מבלי שהצוות זיהה זו בזמן אלא רק לאחר מספר דקות.

"הנהלת בית חולים פתחה בתחקיר של האירוע החריג ותפיק את המסקנות הנדרשות. בית החולים עדכן את המשפחה בפרטי האירוע ומשתתף באבלה הכבד".

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות כי 1,897 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 1,082 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 247 מחוברים למכונות הנשמה. 303 חולים מאושפזים במצב קריטי.

עד כה, 3,943 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. 1,988 חולי קורונה נשלחו לבידוד במלוניות קורונה, 78,666 נמצאים בבידוד ביתי. עד כה נדבקו בישראל 541,864 מאומתי קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר