אם לילדים נפטרה מהנגיף

הבעל ספד: 'שרנו 'אשת חיל' והמלאכים ליוו אותך ללמעלה'

בהלוויה רווית יגון וכאב, ליוו המונים למנוחות את האישה הצעירה, צפורה יודלביץ ע"ה, שנפטרה לאחר שנדבקה בנגיף - והיא בת 40 בלבד; בעלה ספד לה בבכי תמרורים - גם בשם היתומים; האזינו (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

תושבי העיר אלעד, ובני משפחה רבים ליוו אמש (מוצאי שבת קודש) למנוחות את האישה הצעירה מרת צפורה יודלביץ ע"ה שנפטרה במהלך השבת, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה - והיא בת 40 בלבד, בהותירה אחריה חמישה יתומים - הגדולה בהם, בת 17 בלבד.

ההלוויה יצאה מביתה ברחוב רשב"י בעיר ובין המספידים היה גם בעלה של המנוחה האברך הרב שמואל אהרן יודלביץ שהספיד את רעייתו בבכי תמרורים.

"ציפי, רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה", אמר הבעל בדמעות. "כל מילה מיותרת, כל מילה מיותרת, אבל אם בסוף יש משהו עוד יותר גדול זה מעשי החסד שעשית".

האלמן הטרי המשיך וספד לרעייתו: "בשלושת השבועות האחרונים היינו עליזים ושמחים כפי שאת היית כל הזמן, וכפי שאת היית כל החיים.

"הם רוצים להיפרד ממך בפה, אבל הם לא מסוגלים, אז אני נפרד איתם ממך, גם בשם שושי, שבתאי ואיילה, ישי ויצחק, ואני רוצה לבקש ברשות כל המשפחה סליחה ומחילה מכל הלב".

"בזמן ששרנו 'אשת חיל' המלאכים ליוו אותך ללמעלה", ספד אב המשפחה בבכי מר על פטירת רעייתו.

המנוחה ע"ה, בתו של רבי משה יעקובוביץ', מחסידי נדבורנה, היא רעייתו של הרב שמואל אהרן יודלביץ, מחנך בתלמוד תורה בעיר וממתפללי בית הכנסת שיח אליעזר. חמיה, היה ה'מגיד מישרים' המפורסם הגאון רבי שבתאי יודלביץ' זצ"ל.

מרת ציפורה ע"ה היתה מוכרת באלעד בין היתר מעבודתה כמזכירה רפואית בסניף המקומי של קופת חולים מכבי, שם סיפקה באדיבות רבה את השירות לתושבי העיר.

לפני כשבועיים נדבקה המנוחה בנגיף, וכמה ימים לאחר מכן אושפזה בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, שם אף חגגו לה לפני יומיים את יום הולדתה ה-40, עד אשר השיבה את נשמתה, למגינת לבם של בני משפחתה.

"היא היתה אשת חסד, אמא מסורה ומאירת פנים לכל סובביה", ספדו לה בכאב מכריה, בשיחה עם 'כיכר השבת', בעודם ממאנים לעכל כי היא איננה, כך בשיא חייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר