בצל ההתקרבות

נתניהו: "אנחנו נגד מנסור עבאס; מה לי ולו"

רה"מ הכחיש בשיחות סגורות שיש שיתוף פעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס, וטען "רק לפני חודש הוא הצביע עם לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה" (פוליטי)

מנסור עבאס (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?!", כך התבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחות סגורות, לפי הדיווח הבוקר (ראשון) של יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום'.

לאחרונה, התרבו הדיווחים על התקרבות בין ראש הממשלה נתניהו לבין הציבור הערבי בכלל, ויו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, בפרט. אלא שבשיחות סגורות נתניהו נשמע אחרת.

"אנחנו מתחרים על הקולות. הוא מתחרה נגדי", הבהיר נתניהו באותן שיחות. "מדברים על שיתוף פעולה בינינו, מה אני אגיד, ממש שיתוף פעולה נפלא. רק לפני חודש הוא הצביע עם יאיר לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה".

נתניהו מאמין שמדובר בקמפיין מתוכנן שמאחוריו עומדים אנשי גוש "רק לא ביבי", ושנועד להכשיר את קולות הערבים ליום שלאחר הבחירות, אז יוכלו להקים ממשלה בהישענות על קולות הערבים.

"הם גוש 'רק לא ביבי' מנסים להכשיר אותם כדי שיוכלו ללכת עם בל"ד. אנחנו לא מכשירים אותם, אני נגדם, זו תעמולה של השמאל. אנחנו בעד המצביעים הערבים אבל לחלוטין נגד המפלגות האנטי-ציוניות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר