"יקבלו תפקידים"

השר אריה דרעי: תומכים רק בנתניהו, נביא את סער

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, פתח היום את מערכת הבחירות והכריז כי ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו • התחייב להביא לממשלה את גדעון סער ובנט • לא פסל את יאיר לפיד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בכנסת הזום, היום (צילום: מתוך השידור חי)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, פתח הצהריים (ראשון) את קמפיין הבחירות של ש"ס והכריז כי ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה. דרעי התחייב להביא את יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, ויו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, לממשלת ימין בראשות נתניהו.

בפתח דבריו התייחס דרעי לגוש 'רק לא ביבי', גוש הכולל גם אנשי ימין, ואמר: "הם מצטרפים למחנה של 'רק לא ביבי', ביבי לא צריך אריה חזק, ביבי חייב אריה חזק. ש"ס לא זגזגה במערכות הבחירות האחרונות, ש"ס מודיעה בצורה ברורה ביותר - אנחנו נתמוך ברה"מ נתניהו כמועמד שלנו להיות ראש הממשלה, נמליץ עליו לנשיא".

לדבריו: "היינו מהיוזמים שהקמנו את הבלוק, לצערנו חלק ממנו התפצל. כעת אנחנו שומעים בתוך המחנה שלנו על מועמדים אחרים שהם מבטיחים ורוצים להקים ממשלה של הימין אבל בלי נתניהו, שהם יהיו ראשי הממשלה".

דרעי הוסיף: "כשמדברים עכשיו שאפשר להקים ממשלה של מחנה הימין ללא נתניהו, אני אומר לכולם שש"ס לא תלך לשום ממשלה שהיא לא ממשלת ימין".

דרעי התייחס ל'יש עתיד' הזכיר שב'יהדות התורה' פוסלים ישיבה איתו אך לא הודיע שגם ש"ס מצטרפת לחרם: "בוא נדבר על 'יש עתיד' שב'יהדות התורה' אומרים שלא ישבו איתם בשום אופן ביחד, ואנחנו גם רחוקים מאוד. האם 'רק לא ביבי' הוא הדבק היחיד שמחבר? זו לא ממשלת ימין, זאת ממשלת 'רק לא ביבי', אנחנו לא נמצאים שם".

בהמשך דבריו הוסיף: "אני משוכנע ואני בטוח, תהיה ממשלת ימין גדולה שיעמוד בראשה בנימין נתניהו, ש"ס תדאג לכך. אני מתחייב אחרי הבחירות - להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט ידידי, להביא אותם, להחזיר אותם בחזרה למחנה הימין. הם יקבלו את התפקידים הראויים להם על פי כוחם ואני מאחל להם בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר