גם את הבכירים

'הדלפות': גדעון סער חייב עובדים לעשות פוליגרף

גדעון סער חושש מהדלפות ומחפרפרת פנימית בתוך קמפיין המפלגה, ולכן הוא חייב את כלל העובדים - כולל הבכירים, לעבור בדיקת פוליגרף וכן בדיקה גרפולוגית של הכתב (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מימין: גדעון סער (צילום: חדשות הערב כאן 11)

בשל החשש מהדלפות, יו"ר המפלגה החדשה - 'תקווה חדשה', גדעון סער, חייב את עובדי קמפיין המפלגה לעבור בדיקות פוליגרף, כך דווח בערב (ראשון) ב'כאן חדשות'.

ההחלטה של סער התקבלה ככל הנראה בשל חששו מהדלפות ו"חפרפרת" פנימית. ולכן, העובדים נדרשו לאשר בדיקות גרפולוגיות של מה שכתבו.

על פי הדיווח, העובדים בקמפיין המפלגה החדשה זועמים וזאת בשל כך שהיא באה להם בהפתעה מוחלטת והם לא ציפו לה. סער דורש לא רק מעובדים זוטרים אלא גם מהבכירים להתייצב לבדיקה במכונת אמת.

ממפלגת "תקווה חדשה" נמסר בתגובה ל'כאן': "מדובר בחלק מסטנדרט העבודה המקובל בעת קבלת עובדים בקמפיין תקווה חדשה, כמו בכל ארגון שמקפיד על אבטחת מידע הדוקה".

"מערכות הבחירות האחרונות מאופיינות בפרסומים רבים של הדלפות מתוך שיחות פנימיות במטות של מפלגות רבות. אחת בולטת היא כחול לבן, שם פעלו לכל אורך הדרך לנסות ולמגר את תופעת ההדלפות, בין היתר באמצעות שכירת שירותיהן של חברות ריגול עסקי ושימוש בבדיקות פוליגרף".

צפו בדיווח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר