פרסום ראשון

שוטר שהיכה חרדי ושיקר - הודח מהמשטרה

שוטר שהיכה מפגין חרדי ושיקר על כך בדוח הפעילות, הודח מהמשטרה • עם זאת, ל'כיכר השבת' נודע כי חברו שיקר אף הוא לטובת השוטר המכה, אך במשטרה מסרבים להגיב (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: לירן תמרי - מיינט ירושלים)

המשטרה הדיחה שוטר יס"מ שתקף מפגין חרדי בכך שהטיח בראשו מכשיר קשר, אחרי שהמפגין העיר לו כי הוא הולך ללא מסכה ברחוב.

בכתב האישום שהוגש נגד השוטר עדיאל קלי מפורט כי הוא "סובב את גופו לעבר המתלונן והטיח את מכשיר הקשר שהחזיק בידו הימנית, בעוצמה רבה, במצחו של המתלונן. בעקבות המכה, נגרמה למתלונן חבלה בראשו והוא סבל מכאבי ראש וסחרחורת".

בסיום האירוע, כתב השוטר הנאשם דו"ח פעולה כוזב, בו ציין כי במהלך פיזור ההפגנה, הגיע מפגין שמשך בידיו את מכשיר הקשר שלו וניסה לחטוף אותו ובשל כך נאלץ לתת מכה למפגין עם מכשיר הקשר, בפניו, כדי למנוע חטיפת המכשיר - זאת חרף העובדה שהמתלונן כלל לא ניסה לגעת במכשיר הקשר של הנאשם.

ל'כיכר השבת' נודע לפי פרוטוקול הדיון כי שוטר נוסף שהיה בהפגנה, כתב דוח פעילות שקרי בו טען כי המפגין החרדי ניסה לגנוב את מכשיר הקשר של השוטר שהואשם - והודח.

פניית 'כיכר השבת' אל דוברות המשטרה לדעת כיצד פעלו מול השוטר השני ששיקר בדוח הפעילות תוך שהוא מגן על חברו ומעליל לשווא על החרדי, שכתוצאה מכך אף הובא לחקירה משטרתית - לא נענתה.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות המקרה התנהלה במח"ש חקירה והמשטרה פעלה בהתאם לתוצאותיה כשהשוטר המעורב במקרה סיים את שירותו במשטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר