"לכו להתחסן"

נתניהו: "המוטציה משתוללת בציבור החרדי"

"אנחנו רואים את המוטציה משתוללת, במיוחד בציבור החרדי", כך אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בביקור בבית שמש וקרא לציבור החרדי לצאת ולהתחסן: "ונשמרתם לנפשותיכם" (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. "ונשמרתם לנפשותיכם - זה גם על הגוף וגם על הנשמה".

ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני שנדכא את המגיפה: "הנגיף לא מבחין בין חרדים לחילונים. אנחנו חייבים עוד מאמץ אחד, עוד כמה ימים נוספים של סגר. אם נצא מוקדם מדי מהסגר – המחלה תחזור שוב. אנחנו רואים את המוטציה משתוללת, במיוחד בציבור החרדי".

"אני מאד מעריך את העובדה שיש התגייסות עם היענות גדולה לשמירה על הכללים", הוסיף נתניהו בדבריו לתקשורת החרדית, בתום ביקור שקיים במתחם החיסונים של מרפאת מאוחדת בעיר בית שמש.

כזכור, כפי שנחשף אמש ב'כיכר השבת', מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי יצא בהוראה ברורה, לאור כניסת מבצע החיסונים לקורונה לשלב מתקדם, ופסק: "בוודאי שנכון לקבל את החיסון, כדברי הרופאים".

דעת תורתו של הגר"ח הובאה במכתב מיוחד מבנו, הרב יצחק שאול, שכותב בין היתר כך: "במענה לשאלת רבים על המוטל עלינו לעשות בזמן הזה, אמר אאמו"ר מרן שליט"א: העיקר - תשובה, תפילה וצדקה".

"ובוודאי שנכון לקבל החיסון כדברי הרופאים", מבהיר כאמור הבן, ומסיים: "ועל זה באתי על החתום, משמיה דאאמו"ר מרן שר התורה רשכבה"ג שליט"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר