תיעוד המשטרה

מארגן החתונה ב'דאראג' ייחקר בחשד להפצת מחלה

המשטרה הודיעה כי מארגן החתונה ההמונית בחסידות 'דאראג' בבני ברק הוזמן לחקירה בחשד להפצת מחלה • קנסות על סך 5,000 שקל נרשמו למספר מארגנים (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מארגן החתונה ההמונית אמש (שני) בבית המדרש של חסידות 'דאראג' בבני ברק ייחקר בחשד להפצת מחלה, כך הודיעה המשטרה.

כמו כן, המשטרה הודיעה כי מספר מהמארגנים קיבלו אמש דו"ח על סך 5,000 שקלים. המשטרה פרסמה תיעוד שצולם על ידי השוטרים שפרצו לתוך בית המדרש.

במשטרה הדגישו: "בימים אלו של התפשטות נגיף הקורונה והדבקה המונית של אזרחים, נדרשים האזרחים כולם לגלות אחריות אישית וציבורית ולהקפיד על קיום התקנות כדי שנוכל לגדוע את המשך ההתפשטות של הנגיף".

כזכור, לאחר פרסום התיעודים מהחתונה ההמונית, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, תקף בחריפות את קיום האירוע ואמר: "התמונות הללו של חגיגות והתקהלויות המוניות בצפיפות גדולה ובניגוד גמור לכל הנחיות משרד הבריאות ולצו התורה של 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם', בעיצומה של מגיפה קשה עם מוטציות שמקדמות הדבקה - הינן חילול ה׳ גדול וחמור מאין כמותו".

יו"ר ש"ס הדגיש: "אירועים אלו לא רק שמסכנים מאות משפחות אלא גם מוציאים את דיבתו של הציבור החרדי, ציבור שרובו הגדול שומר על כל הכללים ומתמודד בחירוף נפש בתנאים לא פשוטים של צפיפות ומשפחות ברוכות ילדים".

"אני זועק וקורא לכל מי שיכול לתת יד לעצור אירועים והתקהלות כאלו", קרא דרעי: "כולל ראשי רשויות ומנהיגי ציבור. אנא, חוסו על נפשותיכם ועצרו את הפגיעה הקשה בכלל הציבור החרדי. זו לא דרכנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר