"ננקוט ביד ברזל"

נתניהו על חתונת דאראג בבני ברק: 'מדובר בשפיכות דמים'

ראש הממשלה נתניהו, שספג ביממה האחרונה ביקורת מיריביו הפוליטיים, על יחס מיקל שניתן להפרת הנחיות קורונה בציבור החרדי, תקף את החתונה המדוברת, בדיון בממשלה על הארכת הסגר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

בפתח ישיבת הממשלה המתכנסת כעת (שלישי), כדי להחליט על הארכת הסגר לאור התגברות תחלואת הקורונה הקשה, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לחתונה הגדולה בבני ברק, ותקף זאת במלים קשות.

"אני קורא לאלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים, ואני קורא למשטרה לנקוט יד ברזל כנגד כל מפירי החוק באשר הם", אמר נתניהו, על חתונת בית דאראג-קרעטשניף, שפוזרה על ידי המשטרה, תוך עימותים וקריאות גנאי.

ראש הממשלה הוסיף: "צריכים להחליט מיד על הארכת הסגר. מדינות רבות באירופה מאריכות את הסגר עד מארס, אפילו עד אפריל. אם נפתח עכשיו זה יעלה לנו בחיי אדם".

החתונה המדוברת (צילום: שמעון ברוך / באדיבות המצלם)

שר הביטחון בני גנץ אמר: ''צריך להגביל מיידית את הכניסה והיציאה מהארץ''. מוקדם יותר פרסם גנץ את דרישות כחול-לבן לקראת אישור הארכת הסגר על אזרחי ישראל: קידום של אכיפה במוקדי התחלואה והעלאה מיידית של הקנסות כפי שנקבע כבר לפני חודשים, הגדלת הסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים, חיסון מיידי של גילאי 16-18 כדי להבטיח את קיום הבגרויות, קביעת חובה לביצוע בדיקת קורונה טרם העלייה למטוס מארץ המוצא.

"בכפוף לכל אלו, ובהתאם להמלצות גורמי המקצוע, תתמוך כחול לבן בהארכת הסגר בשבוע עד עשרה ימים", התחייב גנץ, יו"ר מפלגת כחול לבן.

ראש המל''ל מאיר בן שבת הוסיף בישיבה: "התחלואה גבוה ומפושטת, בעיקר בגלל המוטציות. היקף התחלואה מאתגר את מערכי האשפוז ואנחנו עדיין לא רואים את השפעת ההגבלות על התחלואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר