"הליכוד נכנע"

מנהיג 'השולמנים' אביר קארה מצטרף לנפתלי בנט

מייסד ויו"ר תנועת העצמאים מצטרף לימינה, וישתלב ברשימה לכנסת יחד עם עוד ארבעה שולמנים • אביר קארה הסביר מדוע הוא תומך בנפתלי בנט, ולמה התאכזב מנתניהו (חדשות)

אביר קארה (צילום: מסך, מתוך הפייסבוק של אביר קארה)

אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים "השולמנים", הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת.

בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה: "אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה. אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. קיבלנו החלטה להצטרף עם עוד נציגים לרשימת ימינה, אנחנו הולכים לעשות את זה חזק. אני קורא לכל המשפחה הזאת, בואו נעשה ראש ממשלה חדש. נביא לכך את אותן עוצמות ואנרגיות שהיו לנו בשטח".

"הצלחנו להביא לכך שבכנסת הבאה לא יהיה 'שולמן' אחד, קיבלנו החלטה להצטרף עם חמישה נציגים למפלגה הטובה ביותר וזאת שהולכת להיטיב כמה שיותר עם עצמאים".

קארה הוסיף, "אני יודע שרק לבנט אכפת באמת מהכלכלה, מהעצמאים ומהמדינה. עבדתי עם בנט בתקופת הקורונה וראיתי איש חדור מטרה ומלא במוטיבציה".

בנט אמר בשיחה, "ימינה וה'שולמנים' היום זו משפחה אחת. עשיתם פה כברת דרך אדירה, והיום אנחנו הופכים להיות הבית של חצי מיליון עצמאים ובעלי עסקים בישראל. בממשלה הבאה שאני אקים אנחנו צריכים עוד אנשי עשייה, לא פוליטיקאים. במשבר הקורונה לא היה אף נציג של המגזר העסקי, והדבר הזה הולך להשתנות".

"עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. אביר הוא לא פרופסור, הוא בן אדם מאוד חכם. הוא בא מהשטח וכמו כל בן אדם שבא מהשטח הוא נכנס לזירה. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם".

בעמוד הפייסבוק שלו תקף קארה את הליכוד ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו. ''העצמאית והעצמאי הבודדים שרוצים לייצר ערך ולייצר מקומות עבודה - נענשים. ואלה לא רק הוועדים השבעים והישנים, אלה שלא העובדים בראש מעיניהם אלא המנגנונים המסואבים שלהם. אלה כל גופי הלחץ הפקודים לליכוד, המשפיעים על הליכוד''.

"אלה הרגולטורים שקוברים אותנו תחת הרים של ביורוקרטיה וכל הרפורמות לא מעניינות אותם ולא מרגשות אותם. כל מי שפועל נגד יוזמה חופשית, נגד ההצלחה של השולמניות והשולמנים החרוצים – ידו על העליונה''.

קארה המשיך: ''והליכוד? עומד מנגד ומושך בכתפיים למרות יותר מעשור בשלטון. בשיחה עם ראש הממשלה גילינו שכולם אשמים – המשפטנים, הפקידים, כחלון, בן גוריון. רק מפלגת השלטון לא נוטלת אחריות. מצד אחד שמענו מראש הממשלה מיסטר ג'קיל שצריך רפורמה בהסתדרות, ומהצד השני, ראש הממשלה מיסטר הייד צלצל מיד באותו השבוע לאותה הסתדרות לחבק אותה ולהבטיח לה שהעובש ימשיך לשגשג בין קירות השירות הציבורי".

''לכן לא היתה התלבטות. על אף שבליכוד פגשתי אנשים נהדרים עם כוונות טובות ועל אף שיתוף הפעולה שחלק מנבחרי הליכוד הציעו – הליכוד לא יכול. אולי גם לא רוצה. חשוב לנו מאוד לומר ולהצמיד כמו תמיד לתוכן ולמהות אלו הסיבות המרכזיות לסיבה מדוע לא נוכל להצטרף אליו. נצטרך להציע דרך טובה יותר, לשנות את המציאות לעד''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר