בחירות 2021

סקר: נתניהו פותח פער; סער וחולדאי יורדים

הליכוד מתחזק במנדט על חשבון גדעון סער; רון חולדאי מתקרב לאחוז החסימה בעוד בני גנץ עולה מעט לחמישה מנדטים, וסמוטריץ' לא עובר את אחוז החסימה (בחירות 2021)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

סקר מנדטים המתפרסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 12 מעלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, המפלגה הגדולה ביותר הייתה הליכוד, עם 30 מנדטים.

אחריה, תקווה חדשה עם 15, יש עתיד עם 14, ימינה עם 13 והרשימה המשותפת עם 10 מנדטים.

בגזרת המפלגות החרדיות: ש"ס ויהדות התורה יציבות עם שמונה מנדטים לכל מפלגה, כמו במרבית הסקרים מתחילת מערכת הבחירות הנוכחית.

בסיום הרשימה, ישראל ביתנו עם 7, מרצ עם 6, כחול לבן עם 5 והישראלים עם 4 מנדטים. שאר המפלגות, בהם ירון זליכה ובצלאל סמוטריץ', לא עברו את אחוז החסימה.

אך אם בצלאל סמוטריץ' מתאחד עם עוצמה יהודית של איתמר בן גביר, הם עוברים את אחוז החסימה ומעניקים 60 מנדטים לגוש הימין בראשות בנימין נתניהו.

במקרה של איחוד כזה, הליכוד עם 29, תקווה חדשה עם 14, יש עתיד עם 14, ימינה עם 11, הרשימה המשותפת עם 10, ש"ס עם 8, יהדות התורה עם 8, ישראל ביתנו עם 7, מרצ עם 6, כחול לבן עם 5, הישראלים עם 4 ואיחוד של הציונות הדתית עם עוצמה יהודית אף היא עם 4 מנדטים.

לפי הסקר, גם אם גוש המרכז שמאל מתאחד יחדיו, הם לא מקבלים יותר מנדטים מהליכוד. המפלגה המאוחדת תסתפק עם 27 לעומת 30 לליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר