המכחישים וה'תרופה'

"אני יוצא מאחותי שבטיפול נמרץ קורונה, וכולי מזועזע"

אחרי שאחותו, בת 40 ואם לשישה ילדים מאלעד, חלתה בנגיף ואושפזה במצב לא טוב בבית החולים, מספר ר' יוסף שמחון על ניסיון הברחה של "תרופה" למחלקה, ועל החבר שמיהר ללמד בת"ת (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אח החולה, בדברים נוקבים (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הרב יוסף שמחון, מאנשי מד"א וזק"א בנתניה ורב קהילת 'גומלי חסדים' בעיר, טרוד בימים אלו בעזרה למשפחת אחותו, עובדת בכירה בעיריית אלעד, בת 40 ואם לשישה ילדים, שחלתה בקורונה ואושפזה במצב לא טוב בבית החולים בילינסון.

בשעות האחרונות (רביעי), כשיצא מחדרה של האחות - רחל (אדרי) בת מזל - והתבשר על הטבה מסוימת שחלה במצבה הרפואי, שוחח ר' יוסף עם 'כיכר השבת', והביע את כעסו בעקבות הפרת הנחיות הקורונה בחלקים מסוימים במגזר החרדי.

"יהודים יקרים", פתח הרב שמחון. "אני יוצא ממחלקת טיפול נמרץ אצל אחותי, שמאושפזת בשל מחלת הקורונה, ואני כולי מזועזע כשאני רואה אנשים שממשיכים עם הקונספירציות כאילו המחלה לא קיימת, או שהרופאים רק רוצים להרוג אותנו".

האח הדואג והמתוסכל הוסיף: "מי שלא ראה או חווה את החולים, כאשר הם סובלים מכל נשימה ונשימה, לא יצלח להבין עד הסוף במה מדובר".

"אני חייב לומר לכם", המשיך יוסף וגילה, "שאחד מבני המשפחה התקשר אלי והציע לי 'להבריח' למחלקה תרופה כלשהי, שלדבריו יכולה לעזור. עד היכן מגיעה הרשעות?... שלא לדבר שאותו אחד גם אמר לי שהוא חייב למהר כדי לחזור ולהיכנס לכיתה בחיידר כדי ללמד!".

בשלב זה מרים האח את קולו בכעס: "אתה הולך ושופך דם של יהודים, ועוד מנסה לדאוג לאחרים שנמצאים במחלקת טיפול נמרץ, עם 'תרופה' שלך תדע מה היא מכילה, ועל ידי כך לגרום לבלבול בקרב הרופאים".

"עד איפה הזלזול שלנו בחיי אדם יכול להגיע? ועוד אנחנו שאמונים על 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'? ריבונו של עולם".

ולסיום, חשוב לו לרב שמחון לחתום בנימה חיובית: "אני רוצה להודות לרופאים שמוסרים את נפשם, בתוך חליפות הגנה; אנחנו לובשים אותם 20 דקות ויוצאים, והם לובשים אותם שש-שבע שעות. זה סבל, ושהקב"ה ישלם לכם כגמולכם".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר