הודעה לציבור

שרותי דואר ישראל יושבתו ליומיים עקב שדרוג תשתיות

עקב שדרוג תשתיות מקיף במערכות המיחשוב של חברת דואר ישראל, החברה מודיעה כי החל ממחר, יום חמישי ועד ליום שישי לא יינתן שירות בכל יחידות הדואר (מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

עקב שדרוג תשתיות מקיף במערכות המיחשוב של חברת דואר ישראל, החברה מודיעה כי החל ממחר, יום חמישי ח' בשבט 21.1.2021 מהשעה 15:30, ועד ליום שישי ט' בשבט 22.01.2021 בשעה 8:00, לא יינתן שירות בכל יחידות הדואר, לרבות בסניפים, במרכזי מסירת החבילות, וכן באתר החברה, בשירותי בנק הדואר ובמוקדי השירות הטלפוני. בזמן זה לא ניתן יהיה לבצע פעולות עצמיות באתר, לרבות זימון תור מראש, הזמנת שליח או תשלום מיסים. הודעה על כך פורסמה באתר הדואר ובסניפים, ולא ניתן להזמין תור לסניפים למועד זה.

בדואר ישראל מציינים, כי מיום שישי ט' בשבט 22.1.2021 ניתן יהיה לקבל שירות רציף בסניפי הדואר מ-8.00-12.00 וכן במוקדים הטלפוניים של דואר ישראל ובנק הדואר, באתר החברה www.israelpost.co.il וכן ביישומון. ניתן יהיה לשוב ולהזמין שליח עד הבית מיום שישי בבוקר. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות הזמנית.

על מנת להימנע מהמתנה בסניפים ולמען שמירה על בריאות הציבור, יש להזמין תור מראש לפני הגעה ליחידות הדואר, באתר ,www.israelpost.co.il ביישומון, או במוקד הטלפוני 171.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר