טור דעה

תורידו את הדגל לחצי התורן / בתיה שגב

מדינת החרדים תתעוררי. את לא יכולה להיות קיימת רק בהצלחות או במלחמות כמו המלחמה על השבת, הנישואין והחינוך. את צריכה להיות כאן גם כשאנחנו מדממים למוות (טור)

בתיה שגב | כיכר השבת |
(צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

האנושות מתגעגעת לרגעים שיש להרבה חרדים בחיים. בלי הסחי דעת עם הרבה כישורים ומיומניות ערכים ואמונות שנשמרו לאורך השנים וימשיכו בע''ה .

ועדיין ...

אם היה דגל למדינת החרדים בישראל היינו צריכים להוריד אותו בימים אלו לחצי התורן.

בואו לא נתכחש יש מדינה חרדית, אין לה דגל, או טריטוריה מוגדרת אבל יש לה חוקים ועם פטריוטי. המדינה הזו חיה וקיימת ותמשיך לגדול ולהיות בע''ה.

למדינה הזו יש יופי והדר, חסד ואהבה, ערכים נעלים ונדירים שלא תמצאו בהרבה מדינות ב 2021. יש בה תורה מסורת וחינוך שאפשר בהחלט להתפאר בו, מה שהעולם מאבד ב2021 היא ממשיכה לשמר ולהעצים כמו למשל את ערך החינוך והמשפחה מהאיכותיים בעולם.

גם רוב הנוער שלה הוא נוער למופת יודע ספר ומכבד את דמויות הסמכות - הוא הרבה פחות חשוף למסכים, פחות מדיה, ובאופן כללי קיימת במדינה הזו יותר קהילתיות ותקשורת אנושית פשוטה תמימה כזו שהאנושות מתגעגעת אליה...

במדינת החרדים יש גם עוד דברים... פחות נעימים, מביכים ומכעיסים. באופן מוזר במקום שחברה החרדית כראוי לחברה עילית - תנצל את המיטב שבה, דווקא כדי להוקיע או לשנות את הזוועות זה לא קורה.

באג.

כשהבאג הזה הופך לסכין שחותך חיים לכל חי. צריך לעצור. לנשום עמוק ולנתח את עצמינו.

המגפה המשתוללת בחוץ פחות גרועה מהמחלה האוטואימונית שתוקפת את הציבור שלנו, החרדי, היקר כל כך.

במקום להתעלות ולהבין שחברים מתוכנו מזלזלים ורומסים בערך הכי מקודש לנו החיים. שומרי הסף של הדמוקרטיה ממנפים את האנרגיות שלהם כדי להגן על הרוצחים שביננו. בטענות נגד 'הסתה' כלפי חרדים, ובאותה נשימה לצעוק 'זה לא חרדיםםם' אז תפסיקו לייצג אותם.

במחשבה ראשונה טוב שיש גם מדינת ישראל, כזו שיכולה להעניש את הרוצחים השקטים מפרי ההנחיות הסדרתיים אבל לא גם היא אכזבה ובסגר השלישי אין לה עדיין יכולות לאכוף ולייצר סדר ציבורי בנושא. יתרה מכך נראה שמישהו עמל על שינוי התפיסה כלפי שוטרים שאמורים להגן עלינו, דואגים לפמפם לנו שהם הם האוייב. תעצרו, יש כאן סוס טורייאני האוייב נמצא אצלינו עמוק בפנים.

מצד שלישי למפרי ההנחיות- שסיכמנו שהם סוס טוראייני - יש להם אלמנט של מתאבדים כי זה נראה שגם המוות לא מפחיד אותם. הרי המוטציות מסוכנות גם לצעירים אז מה אפשר להבין מזה? שאולי המוות לא מפחיד אותם אולי הוא אף מקודש אצלם?!

מדינת החרדים תתעוררי כבר- את לא יכולה להיות קיימת רק בהצלחות או במלחמות כמו המלחמה על השבת, הטהרה, הכשרויות הנישואין והחינוך. את צריכה להיות כאן גם כשאנחנו מדממים למוות. מדינת החרדים הגני על העם שלך. ולו כדי שתמשיכי להיות קיימת בשביל מישהו.

אז יש מדינת חרדים או אין?!

אם יש, היא חייבת להוקיע את האנשים שמפעילים טרור בתוכה בהרבה דרכים.

ואתם, אם לרגע התבלבלתם וכבר מקלידים תגובה נזעמת כמו מסיתה ועוד - תחזרו מהר לראש הטור...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר