מוותיקי החסידים

אבל בויז'ניץ: הרה"ח רבי שמואל מאיר ז"ל

רבי שמואל, היה מקורב עוד לאדמו"ר האמרי חיים ולאחר מכן לישועות משה ולרבי מויז'ניץ, אליו אף יצא מבית החולים כדי להשתתף ב'טיש'. אחרי שנות ייסורים, נחלש - ונפטר (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

בארה"ב נפטר הלילה לאחר שנות יסורים הרה"ח רבי שמואל מאיר ז"ל, מוותיקי חסידי ויז'ניץ וממקורבי האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע"א.

המנוח זכה יחד עם אחיו רבי לייבל ז"ל לחביבות יתירה אצל האדמו"רים לבית ויז'ניץ, הרבי ה'אמרי חיים' וה'ישועות משה', ולאחר מכן הוא נקשר מאד לאדמו"ר הנוכחי אותו אהב והעריץ מאד, ואף היה מתעניין בשלומו לעיתים תכופות.

לפני כמה שנים בעת שהמנוח שהה בבית החולים בארה"ב, הגיע האדמו"ר לבקרו, וזמן קצר לאחר מכן הופיע רבי שמואל באירוע שבו השתתפו חסידי ויז'ניץ בארה"ב, יחד עם הרבי, ולפליאת הנוכחים על הגעתו בשל העובדה שכולם ידעו שהוא בבית החולים, הוא השיב כי ביקורו של האדמו"ר העניק לו חיות דקדושה, וכי הוא הרגיש צורך עז להתגבר ולצאת מבית החולים.

מכריו מספרים כי המנוח חיבב מאד את המצוות ואת החגים, והוא אף היה נוהג לארח בסוכתו המפוארת את ילדי בורו פארק, כדי שיראו את חביבות וחשיבות החג.

במשך שנים היה מגיע לישראל לקראת חג הפורים כדי להשתתף בימי החג באירועים בחצר הקודש ויז'ניץ בבני ברק, ועל אף גילו המבוגר הוא הוא היה עולה על השולחן, כאחד מפרחי החסידים ומשמח בריקודיו את כלל החסידים.

בתקופה האחרונה נחלש רבי שמואל מאד, והלילה הוא השיב את נשמתו ליוצרה בבית החולים שבמונסי.

הותיר אחריו בנו הרה"ח ר' שם טוב מאיר מחשובי חסידי ויז'ניץ בעיר אשדוד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

האדמו"ר מויז'ניץ בביקור אצל המנוח בארה"ב (באדיבות חצר הקודש ויז'ניץ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר